Barselsgave til far:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.386 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

M&R

Hej piger...
Skal da lige høre om i har tænkt jer at give farmand barsels gave og hvis det er tilfældet... hvad gir i så?

Det er jo så super svært, men ved at min skønne manf har følt sig en smule "uden for" i de her ni måneder og det syntes jeg egentæig er lidt uretfærdigt for han skal jo være far lige så meget som jeg skal være mor:-) ud over det har han fundet sig i alt muligt fra min side og oven i har han taget sig af alt her hjemme da jeg ik har ku gre det store pga bækkenet... så han har som altid været min sttøtte:-) så tænker jeg han skal ha en lille ting for ham er det jo også første gang og ved han vil gøre sit aller bedste:-D

Regner med at give ham en nøglering hvor der er en hilsen på den eme side frs mig og s skal der stå farmand på den anden side og så når jeg har fået taget aftryk af prinsessens fusser så vi jeg ha denfraveret på også:-)
det var min tanke...

Hvah med jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

pemiro

Jeg vidste slet ikke man som sådan gav gaver ved en fødsel?
Jeg tænker at det for os er en gave i sig selv at få bebs ud...

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

Hov glemte da helt at skrive at jeg synes det lyder som en rigtig sød tanke med den nøglering...
Måske jeg sku overveje det samme som fødselsdagsgae til den kommende far..

Anmeld

3. juni 2012

eliasogmor

M&R skriver:

Hej piger...
Skal da lige høre om i har tænkt jer at give farmand barsels gave og hvis det er tilfældet... hvad gir i så?

Det er jo så super svært, men ved at min skønne manf har følt sig en smule "uden for" i de her ni måneder og det syntes jeg egentæig er lidt uretfærdigt for han skal jo være far lige så meget som jeg skal være mor:-) ud over det har han fundet sig i alt muligt fra min side og oven i har han taget sig af alt her hjemme da jeg ik har ku gre det store pga bækkenet... så han har som altid været min sttøtte:-) så tænker jeg han skal ha en lille ting for ham er det jo også første gang og ved han vil gøre sit aller bedste:-D

Regner med at give ham en nøglering hvor der er en hilsen på den eme side frs mig og s skal der stå farmand på den anden side og så når jeg har fået taget aftryk af prinsessens fusser så vi jeg ha denfraveret på også:-)
det var min tanke...

Hvah med jer andre?

jeg har tænkt på det... men aner virkelig ikke hvad det skal være så idder modtages med kyshånd.....

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Hej piger...

det var min tanke...

Hvah med jer andre?

Har ik tænkt mig at give ham noget som sådan for at fejre fødslen... Er ret så sikker på jeg ik får andet end blomster, og det er oz rigeligt for mig

Anmeld

3. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Jeg vidste slet ikke man som sådan gav gaver ved en fødsel?
Jeg tænker at det for os er en gave i sig selv at få bebs ud...

Nej ved heller ikke om det er noget man sådan gør... tror og regner ikke med at få noget selv... Har heller ik købt den endnu men har bare gået og tænkt over det... Os lidt fordi jeg eeeeellsker at gi gaver:-):-):-D

Anmeld

3. juni 2012

M&R

eliasogmor skriver:

jeg har tænkt på det... men aner virkelig ikke hvad det skal være så idder modtages med kyshånd.....

det er bare så svæft at finde på noget... os så det ikke blir for meget:-) så det er godt med forslag:-):-)

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Nej ved heller ikke om det er noget man sådan gør... tror og regner ikke med at få noget selv... Har heller ik købt den endnu men har bare gået og tænkt over det... Os lidt fordi jeg eeeeellsker at gi gaver:-):-):-D

Det er altså også genial en gave.. Synes virkelig det er en sød tanke af dig

Anmeld

3. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Har ik tænkt mig at give ham noget som sådan for at fejre fødslen... Er ret så sikker på jeg ik får andet end blomster, og det er oz rigeligt for mig

He he er ikke engang sikker på at jeg får blomster:-) men det er os mig lige gyldigt:-) tænkte bare at han os godt ku bruge en lille ting når det tit drejer sig om om og baby:-):-)

Anmeld

3. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Det er altså også genial en gave.. Synes virkelig det er en sød tanke af dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.