Fik virkelig ondt i nat! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

7 gange på 5 timer?!

Hvornår sover du?

Jaa ved sgu ikke hvornår jeg sover!! Imellem tror jeg!
Har vænnet mig lidt til det, men glæder mig til den lille hun melder sin ankomst for så skal jeg trods alt ikke op og tisse!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

HeidiW86

M&R skriver:

Hvorfor er der ikke en syntes godt om knap som på fb... for tænkte nøjagtug det samme:-)

Hehe!! Ja får ihvertfald tømt blæreren!!
Hun trykker sindsyg meget på den, kan gå ud og tisse børste tænder også sætte mig ned og tisse igen!!
Meeen nu der snart en ende på det!

Anmeld

4. juni 2012

M&R

HeidiW86 skriver:

Hehe!! Ja får ihvertfald tømt blæreren!!
Hun trykker sindsyg meget på den, kan gå ud og tisse børste tænder også sætte mig ned og tisse igen!!
Meeen nu der snart en ende på det!

He he ja kender det godt:-) det er frygteligt:-) men ja nu er der ved at være en ende på det så overlever nok lige de næste 14 dage inden hun melder sin ankomst:-)

Anmeld

4. juni 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Jaa ved sgu ikke hvornår jeg sover!! Imellem tror jeg!
Har vænnet mig lidt til det, men glæder mig til den lille hun melder sin ankomst for så skal jeg trods alt ikke op og tisse!!

Den lille graviditetsskavank må du gerne beholde Ved ik hvad jeg ville gøre hvis jeg skulle op bare en gang i timen, er SÅ lang tid om at falde i søvn når jeg først har været oppe Synes det var skrækkeligt med blærebetændelse og jeg skulle op hver 3. time

Anmeld

5. juni 2012

HeidiW86

M&R skriver:

He he ja kender det godt:-) det er frygteligt:-) men ja nu er der ved at være en ende på det så overlever nok lige de næste 14 dage inden hun melder sin ankomst:-)

Hehe præcis!! og pøj pøj når det bliver din tur!

Anmeld

5. juni 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Den lille graviditetsskavank må du gerne beholde Ved ik hvad jeg ville gøre hvis jeg skulle op bare en gang i timen, er SÅ lang tid om at falde i søvn når jeg først har været oppe Synes det var skrækkeligt med blærebetændelse og jeg skulle op hver 3. time

Den beholder jeg så! deler ellers gerne, meeen der ryger også en lur ind i løbet af eftermiddagen ellers kan jeg slet ikke hænge sammen!

Anmeld

5. juni 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Den beholder jeg så! deler ellers gerne, meeen der ryger også en lur ind i løbet af eftermiddagen ellers kan jeg slet ikke hænge sammen!

Hehe nej det er jo fuldt forståeligt du har brug for en ekstra lur med alt det natterenderi du går og hygger med

Anmeld

6. juni 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Hehe nej det er jo fuldt forståeligt du har brug for en ekstra lur med alt det natterenderi du går og hygger med

Haha årh hygger og hygger!! pøj pøj med dig lige om snart!

Anmeld

6. juni 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Haha årh hygger og hygger!! pøj pøj med dig lige om snart!

Jeg lever i en lyserød fantasiverden hvor det aldrig bliver mig der render flere gange i timen Jeg er gået fra hver 6. til hver 4. time og så behøver jeg ik skulle oftere resten af graviditeten

Anmeld

6. juni 2012

HeidiW86

Team Putte skriver:

Jeg lever i en lyserød fantasiverden hvor det aldrig bliver mig der render flere gange i timen Jeg er gået fra hver 6. til hver 4. time og så behøver jeg ik skulle oftere resten af graviditeten

Haha nej det kan jeg godt forstå!! det er noget værre pjat med alt det tosseri!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.