Fik virkelig ondt i nat! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.656 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. juni 2012

HeidiW86

Hej piger..

Er 38+5 Idag var ude og tisse i nat, da jeg gik i seng igen bukkede jeg mig en smule forover mens jeg løftede benet og fik det voldsommeste jag i hele maven(livemoderen) blev mega forskrækket og det gjorde virkelig ondt!!
Efterfølgende blev jeg øm i maven en times tid efter, kunne ikke sove fordi jeg blev så bekymret og lå og skubbere for at få lille pigen til at sparke, det gjorde hun dog også...
Men sys i at jeg har grund til bekymring??
Gider ikke være pivet men det gjorde virkelig ondt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Mine3hjertebørn

HeidiW86 skriver:

Hej piger..

Er 38+5 Idag var ude og tisse i nat, da jeg gik i seng igen bukkede jeg mig en smule forover mens jeg løftede benet og fik det voldsommeste jag i hele maven(livemoderen) blev mega forskrækket og det gjorde virkelig ondt!!
Efterfølgende blev jeg øm i maven en times tid efter, kunne ikke sove fordi jeg blev så bekymret og lå og skubbere for at få lille pigen til at sparke, det gjorde hun dog også...
Men sys i at jeg har grund til bekymring??
Gider ikke være pivet men det gjorde virkelig ondt!!!

Tror bestemt ikke du skal være bekymret. 

Lyder som om du lige har forstrukket en af ligamenterne i livmoderen, og det har nok også givet en plukvee. 

Kendercdet alt for godt og det er rigig ubehageligt. 

Har du stadig ondt?

Anmeld

3. juni 2012

pemiro

Hvis jeg vågner om morgenen uden at have været på toilet i løbet af natten, så får jeg SÅ afsindig ondt i hele maven når jeg endelig har tisset..
Tror det er fordi bebs presser på min blære, så den bliver mega øm.. Der går op mod en time før det begynder at blive godt igen..

Måske det er det samme der kan være ved dig?
Ellers tænker jeg også at du kan have forstrukket noget. Så længe du mærker bebs og ikke bløder, så tror jeg ikke der er noget slemt galt

Anmeld

3. juni 2012

HeidiW86

Mine3hjertebørn skriver:

Tror bestemt ikke du skal være bekymret. 

Lyder som om du lige har forstrukket en af ligamenterne i livmoderen, og det har nok også givet en plukvee. 

Kendercdet alt for godt og det er rigig ubehageligt. 

Har du stadig ondt?

Tak så vil jeg lade være at bekymr mig!! blev bare så mega forskrækket....
Nej har ikke ondt mere, blev øm i maven efterfølgende men ikke ondt!

Anmeld

3. juni 2012

HeidiW86

pemiro skriver:

Hvis jeg vågner om morgenen uden at have været på toilet i løbet af natten, så får jeg SÅ afsindig ondt i hele maven når jeg endelig har tisset..
Tror det er fordi bebs presser på min blære, så den bliver mega øm.. Der går op mod en time før det begynder at blive godt igen..

Måske det er det samme der kan være ved dig?
Ellers tænker jeg også at du kan have forstrukket noget. Så længe du mærker bebs og ikke bløder, så tror jeg ikke der er noget slemt galt

Tror ikke det var fordi jeg skulle tisse har tisset 7 gange på 5 timer i nat!:/ men som du siger nok mere noge jeg lige har forstrukket!!

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

HeidiW86 skriver:

Tror ikke det var fordi jeg skulle tisse har tisset 7 gange på 5 timer i nat!:/ men som du siger nok mere noge jeg lige har forstrukket!!

7 gange på 5 timer?!

Hvornår sover du?

Anmeld

3. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

7 gange på 5 timer?!

Hvornår sover du?

Hvorfor er der ikke en syntes godt om knap som på fb... for tænkte nøjagtug det samme:-)

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

Hvorfor er der ikke en syntes godt om knap som på fb... for tænkte nøjagtug det samme:-)

Hehehe der er da en tommelfinger  tæt på det samme

Anmeld

3. juni 2012

M&R

Team Putte skriver:

Hehehe der er da en tommelfinger  tæt på det samme

he he ddn bruger jeg så lige:-):-)

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

M&R skriver:

he he ddn bruger jeg så lige:-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.