Anbefal en klapvogn med 360 graders hjul :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

HeidiØ

Kongmulle skriver:

Jeg kan da tage nogen

Skal lige ha den pakket ud, da vi ikke rigtig bruger den mere.

Jamen jeg tror måske 1500? ( inkl kassen)

Okay, det må du gerne Hvor bor du henne? (rimelig væsentligt) hehe.. fejler den bare slet intet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Kongmulle

HeidiØ skriver:

Okay, det må du gerne Hvor bor du henne? (rimelig væsentligt) hehe.. fejler den bare slet intet?

Den skal ha nyt håndbremsekabel,men det kan jeg få ordnet inden den ryger afsted evt

Jeg bor i korsør,men den kan godt sendes?

Ellers så skal jeg nok gennemgå den fra A<Z og tjekke 100% om der skal være noget jeg har overset

Er det ok?

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

Kongmulle skriver:

Den skal ha nyt håndbremsekabel,men det kan jeg få ordnet inden den ryger afsted evt

Jeg bor i korsør,men den kan godt sendes?

Ellers så skal jeg nok gennemgå den fra A<Z og tjekke 100% om der skal være noget jeg har overset

Er det ok?

Okay, jamen vi kommer ofte over til Roskilde, der kører vi jo nærmest igennem Korsør, så det burde ik være noget problem.

Jeps, det ku være super med håndbremsekablet der .. Men du må godt lige sende nogle billeder Kan du ik bare maile til heidioesterdal@hotmail.com når du har fået det gjort?

Anmeld

3. juni 2012

De3Guldklumper

HeidiØ skriver:

Uh jamen brugt kan bestemt være ligeså god som ny! Har du nogle billeder? Og hvad forestiller du dig af pris?

Kan du sende mig dit mobilnr på pb så skal jeg sende dem meddet samme

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

Pylle3 skriver:

Kan du sende mig dit mobilnr på pb så skal jeg sende dem meddet samme

Jep, gør jeg lige

Anmeld

3. juni 2012

JuniMama

Vi har en Teutonia Mistral S, super lækker vogn med svinghjul og det hele og en dejlig stor varekurv, der er rigtig let at komme til!

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

JuniMama skriver:

Vi har en Teutonia Mistral S, super lækker vogn med svinghjul og det hele og en dejlig stor varekurv, der er rigtig let at komme til!

Den ser også fin ud Kan man lægge den ned osse?

Anmeld

3. juni 2012

JuniMama

HeidiØ skriver:

Den ser også fin ud Kan man lægge den ned osse?

Jeps! og den har også svingbart styr, selve siddedelen kan også vendes og de små hjul kan låses hvis man fx skal køre på grus! Vi er i hvertfald rigtig glade for at have valgt en med svinghjul, den er bare SÅ nem at manøvrere med!

Og så har jeg hørt flere beklage sig over at Emmaljungas klapvogne ikke er høje nok i kalechen, så når barnet bliver lidt større, så støder de hovedet imod. Det er sjældent et problem i Teutoniaen (med mindre man har et MEGET langt/højt barn! )

Og det skal måske lige nævnes at Teutonia er et rigtig godt kvalitetsmærke, i Danmark har Emmaljunga bare taget føringen og Teutonia bliver lidt glemt, men i Tyskland fx er Teutonia et af de bedst sælgende mærker!

Så vil sige at kvaliteten er den samme, så det kommer mere an på hvilket design og funktioner man synes bedst om!

Men herfra til Teutonia!

Anmeld

3. juni 2012

Giraffen

HeidiØ skriver:

Ja, ved du hva, vi har en kombi nu hvor nettet er langt nede, så den irritation er vi vant til!

Nå ja, det var dig der fik snupper Odder'en! Skod! Men godt I ku bruge den anden så

ja det var noget rigtig pis - vi overvejde City Elite, men da vi stod i Ønskebørn så synes vi bare den var rigtig elendig i affjedringen og det var lidt øv at den ikke var vendbar 

og så er det et plus at Emmaljunga'en er så nem at håndtere ift ind/ud af bilen osv + en kæææmpe lomme på kalechen, den er altså også rar

Anmeld

4. juni 2012

HeidiØ

JuniMama skriver:

Jeps! og den har også svingbart styr, selve siddedelen kan også vendes og de små hjul kan låses hvis man fx skal køre på grus! Vi er i hvertfald rigtig glade for at have valgt en med svinghjul, den er bare SÅ nem at manøvrere med!

Og så har jeg hørt flere beklage sig over at Emmaljungas klapvogne ikke er høje nok i kalechen, så når barnet bliver lidt større, så støder de hovedet imod. Det er sjældent et problem i Teutoniaen (med mindre man har et MEGET langt/højt barn! )

Og det skal måske lige nævnes at Teutonia er et rigtig godt kvalitetsmærke, i Danmark har Emmaljunga bare taget føringen og Teutonia bliver lidt glemt, men i Tyskland fx er Teutonia et af de bedst sælgende mærker!

Så vil sige at kvaliteten er den samme, så det kommer mere an på hvilket design og funktioner man synes bedst om!

Men herfra til Teutonia!

Ih okay, tror lige jeg vil kigge på den også. Vi smutter lige i babysam idag og lure dem, inden vi køber en brugt. Men dejligt der var en fortaler for et andet mærke, hehe.. det er altid Emmaljunga og Odder der blir nævnt alle steder..

Super fedt det er bedst sælgende i Tyskland. De plejer at ha styr på det, dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.