Anbefal en klapvogn med 360 graders hjul :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

MorDk

Tilmeldt skriver:

Uhh hvor smart.. Det vidste ejg slet ik fandtes!!

Hvad har I givet for den? Jeg kan kun finde dem med hele stellet..

Selve CityBag'en koster mellem 1500-1800 kr mener jeg (kan ikke helt huske det) Man kan jo flere farver... Vi har valgt "SILVER CHECK"

Prøver lige at finde et billede af vores klapvogn og så et billede af CityBag'en  CityBag'en har dog kun et ligge på på 74cm memer jeg... men det passer med vi bytter over til klapvognsdelen efterfølgende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

MorDk

Her er vores Emmaljunga Nitro City i brun ♥ .... vi bruger den mest sådan så den vender den anden vej så vi har kontakt med vores søn

Anmeld

3. juni 2012

MorDk

Her vores CityBag...

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

Maja_4000 skriver:

Vi har en Emmaljunga Nitro City og er rigtig glade for den

Den kan ligges helt ned

Super!!

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

Giraffen skriver:

Vi har den og den er rigtig go!

Eneste irritation fra vores side af, er at indkøbsnettet er meget tæt på klapvognsdelen så man skal næsten ned og ligge på gulvet for at få ting ind og ud

Vi bruger den pt som barnevogn med lift, da vores Odder desværre blev stjålet og der fungerer den helt fint

Ja, ved du hva, vi har en kombi nu hvor nettet er langt nede, så den irritation er vi vant til!

Nå ja, det var dig der fik snupper Odder'en! Skod! Men godt I ku bruge den anden så

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

Mor til Frederic skriver:

vi har en emmaljung cerox 360' - dem laver de desvære ikke mere.

den har: vendbar overdel - kan lægges helt ned i ryg - bredere i overdel end nitro - vendbar styr.

Tak.. kan jo være man ku få den brugt

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Vi har en Emmaljunga Nitro City og er super glade for den. Vores søn har brugt den siden han var 6-7 mdr. Den kan lægges helt ned... og han har sovet mange gode lure i den. Vi venter nr. 2 til september og der har vi købt en CityBag, som vi klikker på stellet. Efterfølgende bruger vi klapvognen igen til lillesøster medmindre vi sælger den og køber en ny til hende...*S*

Arh skide godt! Jep, det er ret smart man kan få den der overdel til .. Ih altså.. må ud og ha den nitro der!

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

Eddy skriver:

Hej hudimusen

Vi har en Emmaljunga Nitro City og er meget glade for den. Jeg bruger den tit når vi skal ned i byen, det er lidt nemmere når der er drjehjul på... Og man kan vende overdelen rundt, skide smart Kan stærkt anbefale den

Arh sys sku nok det var den I havde fedt fedt! Vi køber den nok bare brugt

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

Tilmeldt skriver:

Ja, vi kan så også slutte os til klubben af Nitro city'er!!

Vi ææælsker den!!  Det er der bedste køb ever.. Godt nok har vi købt den i hvid og det var måske ik det smarteste i verden.  Men så må den være pæn så længe den kan, og så har jeg en idé om at jeg kan farve den!? 

Taak! Det blir helt klart den, det er den folk er mest vilde med, kan jeg se

Hehe naaaaah nok ikke, men ja, måske kan du farve den Vores bil er hvid, for filan vi gør den tit ren

Anmeld

3. juni 2012

HeidiØ

LR85 skriver:

Brio go

den vil jeg lure!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.