Hej igen piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2009

mor til en del

Så er jeg tilbage igen, efter knap 14 dages indllæggelse, med Ronja.
Hun var jo blevet ´forfærdelig snottet, og det belv værrer og værrer, søndag d. 12 kunne hun faktisk ikke sutte ved brystet længere på trods af saltvandsdråber og deslige... og var også begyndt at hoste så afsted ti vagtlægen som lod os indlægge.

Lægerne troede straks at hun havde RS virus, men det viste sig at være alm. forkølesesvirus som havde ramt hende. Hun fik lagt en sonde, og blev lagt i c-pap, for hulan det var hårdt at være med til. Jeg malkede ud til hende og hun fik min mælk igennem sonden. pga slanger og ledninger var det så besværligt at have hende hos mig, og det var jo det hun trængte mest til, rigtig øv....

Igår kom vi så endelig hjem og er kun i behandling med pep maske, amningen kører også igen, så det lysner i horisonten.

Jeg nu hygge mig igennem jeres indlæg, imens jeg glædes over at være hjemme igen.

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2009

Kaufie

Det var da en kedelig omgang - men godt det trods alt ikke var Rs-virus.

Øv, det må virkelige være forfærdentlig ikke at kunne holde den bette ind til sig, som hun har behov for - men igen, dejligt at amningen er igang igen, så I kan få indhentet det forsømte samvær...

God bedring med Ronja og god læselyst

Anmeld

25. april 2009

Muffinmus

uha da..sikke en grov forkølelse...heldigvis var vic bare snottet og det er hun stadig en smule, men bedre.
Hvor må det have været hårdt at køre det på den måde i et stykke tid. Godt i er hjemme igen nu

Anmeld

25. april 2009

linemus

Puha, 14 dages indlæggelse "bare" pga. forkølelese. Det må have været hårdt at være derude så længe og se hende sådan. Dejligt I er kommet hjem. God bedring med hende.

Knus Line

Anmeld

25. april 2009

Joan ( Smallie )

Tænkte lige på dig idag og hvordan det kørte med amningen.
Men kan jo så se at det heldigvis køre fint. Det var godt nok langtid i var afsted. Puha det er altså ikke sjovt når de små ikke har det godt.
Håber i har det beder ellers må du sige til så kigger anne og jeg da lige forbi
Dejligt at høre fra dig igen har savnet dig.

Joan

Anmeld

26. april 2009

Rasmine

Pyha Lisbeth, det var da noget af en omgang.
Godt I er hjemme igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.