Lola Jensens "Den store Far, mor & børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

Lady Marion <3

Nadia&Daniel skriver:

Ja, lige præcis  så kunne jeg sætte titel på billedet

He he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

raca

jeg er så en af dem der har et anstængt forhold til Lola..

altså jo hun her nogle gode pointer...

også er der andre tidspukter hvor hun bare er helt galt afmaceret IMO... blandt andet omkring amning, mener der er hende de mener amning efter 8 mdr er noget pjat, og efter 1,8 mdr bør det stoppe da det skader barnet mere end det gavner.. dvs hun rådgiver mod, både sundhedstyrelsen og WHO anbefalinger...

samtidigt var hum med i et dr tema om søvn ved børn hvor hun anbefalede forældrene at lade dres barn græde i søvn..

så hun er så langt fra mine synspunkter på det punkt at jeg vælger hende fra...

Anmeld

3. juni 2012

maria_wlt

raca skriver:

jeg er så en af dem der har et anstængt forhold til Lola..

altså jo hun her nogle gode pointer...

også er der andre tidspukter hvor hun bare er helt galt afmaceret IMO... blandt andet omkring amning, mener der er hende de mener amning efter 8 mdr er noget pjat, og efter 1,8 mdr bør det stoppe da det skader barnet mere end det gavner.. dvs hun rådgiver mod, både sundhedstyrelsen og WHO anbefalinger...

samtidigt var hum med i et dr tema om søvn ved børn hvor hun anbefalede forældrene at lade dres barn græde i søvn..

så hun er så langt fra mine synspunkter på det punkt at jeg vælger hende fra...

Efter 8 mdr har mor ikke mere sundhedsmæssigt at gi barnet... 

Efter 1,8 år skader det også mere end det gavner... Der bliver simpelthen afgivet alt for meget i den mælk.

Hun har ret... 

Anmeld

3. juni 2012

raca

maria_wlt skriver:

Efter 8 mdr har mor ikke mere sundhedsmæssigt at gi barnet... 

Efter 1,8 år skader det også mere end det gavner... Der bliver simpelthen afgivet alt for meget i den mælk.

Hun har ret... 

det er godt nok mærkeligt at sundhedstyrelsen ikke anbefaler anderledes end de gør..de anbefaler delvist amning til ET år.. og jo der er sundheds messige fordele også efter 8 mdr..

og endnu mere mærkeligt et WHO ikke siger noget andet mht til den vestlige befolkning så...de siger del amning til min 2 år... også for den vestlige verden deres anbefaling gælder ikke kun u-lande.

og hvor har du og lola så den viden fra.. jeg vil rigtig gerne se det dokumnteret.. og ikke med alstrups gift snak.. jeg vil gerne se andre der ved noget om amning..

Anmeld

3. juni 2012

maria_wlt

raca skriver:

det er godt nok mærkeligt at sundhedstyrelsen ikke anbefaler anderledes end de gør..de anbefaler delvist amning til ET år.. og jo der er sundheds messige fordele også efter 8 mdr..

og endnu mere mærkeligt et WHO ikke siger noget andet mht til den vestlige befolkning så...de siger del amning til min 2 år... også for den vestlige verden deres anbefaling gælder ikke kun u-lande.

og hvor har du og lola så den viden fra.. jeg vil rigtig gerne se det dokumnteret.. og ikke med alstrups gift snak.. jeg vil gerne se andre der ved noget om amning..

1 år er fint for mig.. 2 år er langt over min grænse og jeg forstår ikke hvorfor man vil have et snakkende barn hængene der... 

Du søger bare efter dokumentation..  Ingen siger at vi SKAL være enige..

Anmeld

3. juni 2012

maria_wlt

raca skriver:

Du behøver ikke at blive sur bare fordi jeg ikke er enig..

Hvis du synes det er fint at amme et BH barn hvad betyder det så om JEG synes det er fint??

Anmeld

3. juni 2012

raca

maria_wlt skriver:

1 år er fint for mig.. 2 år er langt over min grænse og jeg forstår ikke hvorfor man vil have et snakkende barn hængene der... 

Du søger bare efter dokumentation..  Ingen siger at vi SKAL være enige..

nåre så er det jo din holdning..

og du er så ening med lola.. fint nok.. men det kunne du da bare havde skrevet i dit indlæg at det var din holdning..

min holdning er så stik modsat.. man har ikke børn hængne i patterne de dier når de vil og når moren vil til en af dem siger stop.. og jeg er lige glad om barnet er 6mdr eller 5år.. men jeg syntes det er problematisk at en anderkendt offenlig person der udtaler sig mht til børneopdragelse kommer med udsagn der stider mod anbefalingerne af sst..  for lolas viden om amning er også et holdnings sprøgsmål fra hendes.. hun er familie rådgiver ikke ammerådgiver

Anmeld

3. juni 2012

raca

maria_wlt skriver:

Du behøver ikke at blive sur bare fordi jeg ikke er enig..

Hvis du synes det er fint at amme et BH barn hvad betyder det så om JEG synes det er fint??

jeg er ikke sur..

hvorfor tolker de det samme indlæg så forskilligt?

Anmeld

3. juni 2012

maria_wlt

raca skriver:

nåre så er det jo din holdning..

og du er så ening med lola.. fint nok.. men det kunne du da bare havde skrevet i dit indlæg at det var din holdning..

min holdning er så stik modsat.. man har ikke børn hængne i patterne de dier når de vil og når moren vil til en af dem siger stop.. og jeg er lige glad om barnet er 6mdr eller 5år.. men jeg syntes det er problematisk at en anderkendt offenlig person der udtaler sig mht til børneopdragelse kommer med udsagn der stider mod anbefalingerne af sst..  for lolas viden om amning er også et holdnings sprøgsmål fra hendes.. hun er familie rådgiver ikke ammerådgiver

Vi er heldigvis MANGE der er enige med hende.. Folk bliver jo ikke omvendt af hende..

Igen.. Hvis du er okay med dit valg så er det jo fuldstændig ligemeget hvad andre synes.. 

Jeg har ihvertfald ikke skiftet mening pga hende..

Anmeld

3. juni 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Elsker Lola....

Hun har en skøn måde at beskrive opdragelse på og jeg synes det virker og skaber harmoniske børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.