Lola Jensens "Den store Far, mor & børn"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Mussen2

Jeg har den også og her været glad for dden. Den er meget håndgribelig og ligetil. Sådan kan jeg godt lide det. Jeg købte den først da min datter var 2 år, men kan nu få glæde ad den ifht. Lillebror også

Håber du bliver glad for den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Eliza

DEN har jeg!!  Elsker elsker elsker bare Lola.. hun er bare så lige til og siger tingene som der er basta.. 

Jeg har været til foredrag med hender, og kva mit job har jeg altså været til en del foredrag og hendes har altså klart vret det der var nemmest både at forstå og holde sig vågen til..

Desværre har jeg ikke kigget meget i bogen da tiden har været knap.. men den skal klart læses..

Anmeld

3. juni 2012

maria_wlt

Findes den billigere??

http://www.bogpriser.dk/work-8877467-den-store-far-mor-og-boern/

Anmeld

3. juni 2012

Lady Marion <3

Hun er så god og sød   Har endda haft besøg af hende herhjemme   vedlægger billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juni 2012

Nadia&Daniel

Lady Marion <3 skriver:

Hun er så god og sød   Har endda haft besøg af hende herhjemme   vedlægger billede

Lige et sidespørgsmål - synes jeg har set det billede før (enten på papir eller tv) - hvordan kan det være hun var hos Jer?? Bare af nysgerrighed, da jeg synes jeg har set det før

Anmeld

3. juni 2012

MorDk

maria_wlt skriver:

Findes den billigere??

http://www.bogpriser.dk/work-8877467-den-store-far-mor-og-boern/

Jeg gav 299,- for den... har ikke kigget andre steder...

Anmeld

3. juni 2012

Lady Marion <3

Nadia&Daniel skriver:

Lige et sidespørgsmål - synes jeg har set det billede før (enten på papir eller tv) - hvordan kan det være hun var hos Jer?? Bare af nysgerrighed, da jeg synes jeg har set det før

Vu var med i magasinet penge på dr  omhandlede lommepenge til teens

Anmeld

3. juni 2012

Henriette Aaby

Jeg er tosset med Lola Jensen. Jeg synes hun rammer lige præcis, der hvor den høre hjemme

Og jeg har læst det meste af bogen, og synes den er meget anvendelig

God fornøjelse

Henriette

Anmeld

3. juni 2012

Nadia&Daniel

Lady Marion <3 skriver:

Vu var med i magasinet penge på dr  omhandlede lommepenge til teens

Ja, lige præcis  så kunne jeg sætte titel på billedet

Anmeld

3. juni 2012

Tulle28

Jeg læser den når vi har perioder med problemer af den ene eller anden art. Elsker den! Synes hun har sådan en dejlig "down to earth" måde at skrive på, og synes hun forenkler tingene rigtig meget. Bedst af alt, så virker hendes råd næsten altid. Kan kun anbefale den:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.