Hvad skal lillebror hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Pigent

Vinker skriver:

Synes det er VILDT SVÆRT at finde på navn til lillebror så håber I kan hjælpe med jeres mening og følgende navne OG KOM ENDELIG MED FLERE IDEER  Uddyb også gerne jeres valg!

Ja jeg kan godt lide navnet KARL - er det så tydeligt hihi. Meeeeen faderen er ikke helt så pjattet med det........

Den kommende storebror hedder Niklas Emil og begge navne bruges som fornavn.

På forhånd TAK

Har stemt Viktor Elias, da jeg bedst kan lide Viktor. 

Men Karl er nu også et godt navn og er de forslag du selv kommer med kan jeg godt lide
Karl William
Karl Oskar
Karl Viktor
Karl Anton
Karl Adam

Andre navne til Viktor kunne være

Viktor Alfred
Viktor Mathias
Viktor Theis
Viktor Frederik
Viktor Rasmus
Viktor William
Viktor Oliver
Viktor Noah
Viktor Marius  
Viktor Isak 

og andre navne til Karl kunne være
Karl Rasmus
Karl Marius  
Karl Isak 
Karl Konrad
Karl Kristian
Karl Frederik
Karl Milas
Karl Micas
Karl Oliver
Karl Noah 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Rsa

HarHar stemt Karl-Oscar, men kan også godt lide Karl-Anton.

Min personlige favorit er dog karl-Emil

Karl-johan er ikke nævnt, men faktisk også et lækkert navn 

Anmeld

2. juni 2012

La´chrissen

Synes det er VILDT SVÆRT at finde på navn til lillebror så håber I kan hjælpe med jeres mening og følgende navne OG KOM ENDELIG MED FLERE IDEER  Uddyb også gerne jeres valg!

Ja jeg kan godt lide navnet KARL - er det så tydeligt hihi. Meeeeen faderen er ikke helt så pjattet med det........

På forhånd TAK

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke lige helt kunne bestemme mig om dem du havde skrevet.

Men hvis du godt kan lide Karl synes jeg Carl Emil er rigtig fint. Så har de begge navnet Emil. Og jeg synes C'et gør navnet lidt mere blødt og ungt at se på. '

Jeg kan selv godt lide Carl

Men kan se du ikke er så vild med at de begge hedder Emil, selv om jeg synes det ville være rigtig fint at have til begge. Så hvad med Carl Anton.

Anmeld

2. juni 2012

Lykke:)

Vinker skriver:

På forhånd TAK

Jeg har stemt Viktor elias, da det selv er navne jeg synes er SÅ søde  

Anmeld

2. juni 2012

Nadia&Daniel

Vinker skriver:

På forhånd TAK

Har stemt blank - navnene er ikke lige mig.. Men der imod Karl-Emil - det synes jeg er flot

Anmeld

2. juni 2012

Ciss

Vinker skriver:

På forhånd TAK

Når du nu er vild med navnet Karl, synes jeg da, det skal med.

Jeg har stemt Karl Adam. Jeg synes, det klinger rigtig godt og så går det ikke femten på dusinet af dem.

Ellers synes jeg at navnet Karl fungerer bedst i kombinationer, hvor navn nr to starter med en vokal. Ellers bliver det lidt småtungt i mine ører, selvom det er fine navn. Når I skal bruge hele navnet hver gang er det jo lidt vigtigt, at det løber let af tungen.

Anmeld

2. juni 2012

Jibbe

Karl Oskar - vores Frej hed Carl (Oscar) til han kom ud af maven og ikke lignede! Og synes stadig det er et fantastisk navn

Anmeld

2. juni 2012

Faith

Vinker skriver:

Ja det er også et rigtig flot navn, men da vi har en søn der hedder Niklas Emil bliver det lidt for ens og svært at finde rundt i. Feks når man kalder på drengene..... men tak for bud

Åh det havde jeg da slet ikke lige set. Nej det dur ikke rigtig så.

Anmeld

2. juni 2012

Humanincubator

Jeg synes faktisk, at Karl er ret sødt, men jeg synes ikke rigtig, at det passer med nogle af de navne, du har sat det sammen med :O

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Jeg kan godt lide navnet Karl...

Men er nok mere til Ca rl men smag og behag...

Her er lidt foreslag med KARL:

Karl Villum

Karl Mads

Karl Rasmus

Karl Viggo

Karl Viktor

Karl Johan

Karl August

Karl Elmer

Karl Theodor

Karl Vilhelm ( sys jeg er sødt)

Her er nogle helt andre foreslag:

Villads Leander

Vilhelm Leander

Lauge Bastian

Mads Lauge

Leander Villum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.