Hvad skal lillebror hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal lillebror hedde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.172 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Vinker

Synes det er VILDT SVÆRT at finde på navn til lillebror så håber I kan hjælpe med jeres mening og følgende navne OG KOM ENDELIG MED FLERE IDEER  Uddyb også gerne jeres valg!

Ja jeg kan godt lide navnet KARL - er det så tydeligt hihi. Meeeeen faderen er ikke helt så pjattet med det........

Den kommende storebror hedder Niklas Emil og begge navne bruges som fornavn.

På forhånd TAK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

come2

Vinker skriver:

Synes det er VILDT SVÆRT at finde på navn til lillebror så håber I kan hjælpe med jeres mening og følgende navne OG KOM ENDELIG MED FLERE IDEER  Uddyb også gerne jeres valg!

Ja jeg kan godt lide navnet KARL - er det så tydeligt hihi. Meeeeen faderen er ikke helt så pjattet med det........

På forhånd TAK

Jens-Emil

Anmeld

2. juni 2012

maria_wlt

Jeg må gi far ret Karl er en dejlig gammel mand, ikke lillebror til Niklas..

Jeg kan godt li at navne ikke passer sammen men mænd er for stive.. hvis de kan li Niklas så er Karl for mærkeligt... 

Anmeld

2. juni 2012

MariaKyedDK

Vinker skriver:

På forhånd TAK

synes Karl er et navn som en gammel mand har, tror han vil blive drillet med det, så har stemt viktor

Anmeld

2. juni 2012

Vinker

come2 skriver:

Jens-Emil

Vi har bare en søn der hedder Niklas Emil så derfor vil vi ikke bruge Emil igen - Det blir for ens. Feks når man kalder på dem.... men tak for input

Anmeld

2. juni 2012

Vinker

MariaKyedDK skriver:

synes Karl er et navn som en gammel mand har, tror han vil blive drillet med det, så har stemt viktor

Ja det var det førhen, men er det ikke rigtigt mere, synes jeg ikke. Men mange tak for dit bud

Anmeld

2. juni 2012

come2

Vinker skriver:

Vi har bare en søn der hedder Niklas Emil så derfor vil vi ikke bruge Emil igen - Det blir for ens. Feks når man kalder på dem.... men tak for input

Ahh det kan jeg godt høre

Anmeld

2. juni 2012

Vinker

maria_wlt skriver:

Jeg må gi far ret Karl er en dejlig gammel mand, ikke lillebror til Niklas..

Jeg kan godt li at navne ikke passer sammen men mænd er for stive.. hvis de kan li Niklas så er Karl for mærkeligt... 

Kan godt følge dig - tak for din mening

Anmeld

2. juni 2012

Faith

Karl-Emil

Anmeld

2. juni 2012

Vinker

Faith skriver:

Karl-Emil

Ja det er også et rigtig flot navn, men da vi har en søn der hedder Niklas Emil bliver det lidt for ens og svært at finde rundt i. Feks når man kalder på drengene..... men tak for bud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.