Kunstig befrugtning og tvillinger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan gik det med jer

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.937 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Anonym trådstarter

Til jer der har børn

Nu ved jeg ikke om det bare er lige ud af film osv. Men jeg har vel en spøjs idè om at fertilitetsbehandlinger og inseminering oftere gir tvillinger end graviditet på 'normal vis'

hva er jeres erfaringer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Ciss

Jeg har indtryk af, at det noget man hørte meget om tidligere, hvor man ikke var så god til det som i dag, så man satte mange æg op, men jeg ikke selv direkte erfaring med det....

Anmeld

2. juni 2012

Faith

Altså jeg ved ikke med insiminering, men med IVF og ICSI lægges der jo ofte mere end 1 æg op af gangen, i hvert fald hvis man har forsøgt flere gange.

I mit tilfælde fik jeg lagt 2 æg tilbage hvilket resulterede i enæggede tvillinger. Altså kunne der i realiteten have været 3 da det ene æg jo delte sig og det andet gik til. De ledte noget efter et 3. foster, og må indrømme at jeg lige måtte synke en ekstra gang. 2 var/er rigeligt

Anmeld

2. juni 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Til jer der har børn

Nu ved jeg ikke om det bare er lige ud af film osv. Men jeg har vel en spøjs idè om at fertilitetsbehandlinger og inseminering oftere gir tvillinger end graviditet på 'normal vis'

det er sjællent der kommer tvillinger ud af det idag...

Anmeld

2. juni 2012

Masig

Når man får informationsmaterialet for inseminering står der at der er en øget "risiko" for tvillinger... Og det samme må jo være med ivf da de ofte lægger flere æg op.. Men hvor tit det rent faktisk sker, det ved jeg ikke...

Anmeld

4. juni 2012

twinny

Mine er hjemmelavet som de siger på hospitalet.

Anmeld

4. juni 2012

gokkelok

Der skulle være en større risiko eller chance for tvillinger.

Hørte om en Amerikaner der fik ottelinger og en mexikaner der fik 9. Puha, så bliver det godt nok for mange.

Men tænker, at det da må være skønt med tvillinger, hvis man har haft problemer med at blive gravid.

Anmeld

4. juni 2012

ønskebørn74

gokkelok skriver:

Der skulle være en større risiko eller chance for tvillinger.

Hørte om en Amerikaner der fik ottelinger og en mexikaner der fik 9. Puha, så bliver det godt nok for mange.

Men tænker, at det da må være skønt med tvillinger, hvis man har haft problemer med at blive gravid.

det sker i de lande fordi de ikke har regler for hvor mange æg der ligges op.. det er der i DK.. så her sker det sjællent nu..

Anmeld

4. juni 2012

celkt

mødte en lille familie på sygehuset, da jeg engang var indlagt med min store datter. De havde tre dejlgie drenge ad en omgang, - og det var efter en inseminering. Okay, hun havde fået nogle piller for at stimulere hende system, da hun ikke var helt regelmæssig, men ellers var det vorherres eget værk... 

Jeg var besvimet af rædsel på briksen, tror jeg....

Anmeld

15. juni 2012

Rebecca55

Anonym skriver:

Til jer der har børn

Blev insemineret og fik trillinger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.