Er det fostervandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Altså jeg har trusseindlæg på nu. Er det ikke fint nok?

Men kan der godt komme lidt af gangen?

jaa det kan sagtens sive stille og roligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Det kan være det er forskelligt fra sygehus til sygehus.. På Randers hvor jeg fødte er det 18 timer, mit vand gik nemlig om natten, så baby skulle helst være ude inden 19-20 om aften

Men du kan altid prøve at ringe til Fødegangen, de kan vidst hører udfra hvad man fortæller om det er fostervand så kan det være du slipper for at tage den lange tur..

Så er det det samme der gælder for mig for det er også der jeg skal føde. Jeg ringede derud og hun var rigtig sød. Jeg skulle lige vente et par timer for det kunne være slimproppen. Men forklarede hende at der lugtede lidt sødligt. Faktisk lidt som sæd. Sagde jeg dog ikke. Men jeg skulle tage et bind på og vente nogle timer og blev det ved skulle jeg ringe igen. For hun synes det var synd vi skulle køre langt hvis der så ikke var noget

Anmeld

2. juni 2012

Jibbe

Spændende om du er igang med fødsel

Den der med at barnet skal være ude er ikke helt rigtig. 24 timer efter vandafgang skal man i penicillinbehandling pga risikoen for infektioner. Jeg fødte 53 timer efter vandafgang. Dog var der så en læge til stede under selve pressefasen så de kunne tjekke han havde det godt når han kom ud - hvilket han havde. Fik 10 i Apgar med det samme. Så det er for at undgå penicillin behandlingen man ønsker dem ud inden 24 timer

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Spændende om du er igang med fødsel

Den der med at barnet skal være ude er ikke helt rigtig. 24 timer efter vandafgang skal man i penicillinbehandling pga risikoen for infektioner. Jeg fødte 53 timer efter vandafgang. Dog var der så en læge til stede under selve pressefasen så de kunne tjekke han havde det godt når han kom ud - hvilket han havde. Fik 10 i Apgar med det samme. Så det er for at undgå penicillin behandlingen man ønsker dem ud inden 24 timer

Håber jeg. Men er ikke til at sige. Synes det er gået lidt i sig selv igen. Tog bind på somhed sagde på fødegangen. Men har ikke de sidste to timer oplevet der var noget i det desværre

Anmeld

2. juni 2012

chael

Man har oftes en ydre hinde. Hvor der kam have ligget og samlet sig en masse udflåd, osv.

Og den ydre hinde kan godt gå.

Det gjorde min da jeg skulle føde her 3. Gang. Troede det var fostervandet. Men det var den ydre hinde. 1 time efter gik vandet selv på fødegangen.

*C

Anmeld

2. juni 2012

JH12

Anonym skriver:

Så er det det samme der gælder for mig for det er også der jeg skal føde. Jeg ringede derud og hun var rigtig sød. Jeg skulle lige vente et par timer for det kunne være slimproppen. Men forklarede hende at der lugtede lidt sødligt. Faktisk lidt som sæd. Sagde jeg dog ikke. Men jeg skulle tage et bind på og vente nogle timer og blev det ved skulle jeg ringe igen. For hun synes det var synd vi skulle køre langt hvis der så ikke var noget

Det bliver da spændende om det er vandet, hvis du har termin lige om snart, krydser jeg fingre for dig ..det ville da være dejligt at føde før lidt (hvis det ikke er for langtid før)
De er rigtig søde i Randers . Og vi har også godt en times kørsel, og det var ikke det fedeste med vandet der siver og veer der gjorde lidt nas

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Man har oftes en ydre hinde. Hvor der kam have ligget og samlet sig en masse udflåd, osv.

Og den ydre hinde kan godt gå.

Det gjorde min da jeg skulle føde her 3. Gang. Troede det var fostervandet. Men det var den ydre hinde. 1 time efter gik vandet selv på fødegangen.

*C

Ja okay. SyNes godt nok det er svært. Der er kommer lidt i binder, men synes  ikke det er gennemsigtigt. Og samtidig kunne jeg ane lidt blod men ikke når jeg tørre mig. Må give det en time mere og så se

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Det bliver da spændende om det er vandet, hvis du har termin lige om snart, krydser jeg fingre for dig ..det ville da være dejligt at føde før lidt (hvis det ikke er for langtid før)
De er rigtig søde i Randers . Og vi har også godt en times kørsel, og det var ikke det fedeste med vandet der siver og veer der gjorde lidt nas

Det er heldigvis kun få dage før. Men håber sådan. Men synes ikke der er kommet så meget mere. Og synes det er lidt farvet. Brungult agtig. Og kunne ane lidt blod. Men må bare holde øje

Anmeld

2. juni 2012

chael

Anonym skriver:

Ja okay. SyNes godt nok det er svært. Der er kommer lidt i binder, men synes  ikke det er gennemsigtigt. Og samtidig kunne jeg ane lidt blod men ikke når jeg tørre mig. Må give det en time mere og så se

Ja, der er ikke andet for.

Havde det også med min første i uge 38 og fødte første 6 dage over tid

Men kroppen er jo ved at gøre klar så det er spændende. Det kan være hvornår det skal være jo

Pøj pøj med det

*C

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ja, der er ikke andet for.

Havde det også med min første i uge 38 og fødte første 6 dage over tid

Men kroppen er jo ved at gøre klar så det er spændende. Det kan være hvornår det skal være jo

Pøj pøj med det

*C

Det kræver godt nok tålmodighed at få et barn men ud kommer de n lille jo nok. På et eller andet tidspunkt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.