Er det fostervandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.363 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg vælger lige at skrive som anonym da jeg har familie og venner herinde.

Jeg har termin om under en uge og de sidste par dage har jeg haft meget ondt i min lænd og underliv, ligesom hvis man havde menstruationssmerter. I nat har der dog ikke været noget som helst. Men der har været lidt her til morgen.

Jeg har den sidste måned døjet meget med udflåd, så jeg har været nødt til at gå med trusseindlæg. I nat da jeg er oppe for at tisse, undre jeg mig over at trusseindlægget er mere vådt end normalt, og det er heller ikke gult og lidt klistret som jeg har oplevet det er ved udflåd. Tænker ikke videre over det. men lægger mærke til at det er det samme her til morgen.

jeg går i bad, og glemmer at tage trusseindlæg på, og kommer så i tanke om det en halv time senere hvor jeg så går på wc. Normalt vil der sidde udflåd i trussen, som hvis jeg havde trusseindlæg på, men denne gang er de bare våde.

Kan det være fostervandet? Men at det så bare siver lige så stille eller er det bare noget jeg bilder mig ind? Jeg synes ikke sådan at det lugter, men det er heller ikke gult og lidt klistreret som udflåd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

B&J

tag et bind på så finder du ud af om det er fostervandet der siver og det har en meget sødelig lugt

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tag et bind på så finder du ud af om det er fostervandet der siver og det har en meget sødelig lugt

Altså jeg har trusseindlæg på nu. Er det ikke fint nok?

Men kan der godt komme lidt af gangen?

Anmeld

2. juni 2012

morbibi

Anonym skriver:

Altså jeg har trusseindlæg på nu. Er det ikke fint nok?

Men kan der godt komme lidt af gangen?

Der kan sagtens komme lidt af gangen og fra fostervandet går, må der vist kun gå et døgn inden fødsel. Så på med bindet og ind på fødegangen og lade dem teste det og så pøj pøj

Anmeld

2. juni 2012

4kløver

Synes du skal ringe til fødegang og snak med dem

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Der kan sagtens komme lidt af gangen og fra fostervandet går, må der vist kun gå et døgn inden fødsel. Så på med bindet og ind på fødegangen og lade dem teste det og så pøj pøj

Ej håbede at jeg kunne slippe for at skulle på fødegangen til jeg var helt helt sikker på at nu var det nu. Og især fordi vi har gæster lige nu. Men må lige give det en time mere og se om det fortsætter og så må jeg ringe derind.

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Synes du skal ringe til fødegang og snak med dem

Jeg giver det lige en times tid mere før jeg ringer bare for at være på den sikre side. Hader at skulle ringe hvis det så bare er mig der er forkert på den.

Anmeld

2. juni 2012

JH12

Anonym skriver:

Jeg giver det lige en times tid mere før jeg ringer bare for at være på den sikre side. Hader at skulle ringe hvis det så bare er mig der er forkert på den.

Hvis det er vandet som er gået, skulle barnet helst gerne ud inden der er gået 18 timer .. Så jeg ville ikke vente med at kontakte Fødegangen hvis jeg var dig, efter som dit vand måSke gik i nat ..

Anmeld

2. juni 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Hvis det er vandet som er gået, skulle barnet helst gerne ud inden der er gået 18 timer .. Så jeg ville ikke vente med at kontakte Fødegangen hvis jeg var dig, efter som dit vand måSke gik i nat ..

Jeg har hørt det er 24 timer. Men det er også lige meget. Men hvis det så bare stadig er udflåd så synes jeg sku det er træls at køre en time til sygehuset og en time hjem igen.

Hvorfor er min jordmoder ikke på job i dag så jeg kunne have ringet til hende i stedet for

Anmeld

2. juni 2012

JH12

Anonym skriver:

Jeg har hørt det er 24 timer. Men det er også lige meget. Men hvis det så bare stadig er udflåd så synes jeg sku det er træls at køre en time til sygehuset og en time hjem igen.

Hvorfor er min jordmoder ikke på job i dag så jeg kunne have ringet til hende i stedet for

Det kan være det er forskelligt fra sygehus til sygehus.. På Randers hvor jeg fødte er det 18 timer, mit vand gik nemlig om natten, så baby skulle helst være ude inden 19-20 om aften

Men du kan altid prøve at ringe til Fødegangen, de kan vidst hører udfra hvad man fortæller om det er fostervand så kan det være du slipper for at tage den lange tur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.