Jeg vælger lige at skrive som anonym da jeg har familie og venner herinde.
Jeg har termin om under en uge og de sidste par dage har jeg haft meget ondt i min lænd og underliv, ligesom hvis man havde menstruationssmerter. I nat har der dog ikke været noget som helst. Men der har været lidt her til morgen.
Jeg har den sidste måned døjet meget med udflåd, så jeg har været nødt til at gå med trusseindlæg. I nat da jeg er oppe for at tisse, undre jeg mig over at trusseindlægget er mere vådt end normalt, og det er heller ikke gult og lidt klistret som jeg har oplevet det er ved udflåd. Tænker ikke videre over det. men lægger mærke til at det er det samme her til morgen.
jeg går i bad, og glemmer at tage trusseindlæg på, og kommer så i tanke om det en halv time senere hvor jeg så går på wc. Normalt vil der sidde udflåd i trussen, som hvis jeg havde trusseindlæg på, men denne gang er de bare våde.
Kan det være fostervandet? Men at det så bare siver lige så stille eller er det bare noget jeg bilder mig ind? Jeg synes ikke sådan at det lugter, men det er heller ikke gult og lidt klistreret som udflåd.
Anmeld