Køn på barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Asti83

Tillykke ! - Det skal vi også :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

MLT

Vi vil også gerne vide kønnet, men det bliver dog først til MD scanning, når jeg er 20 uger henne

Anmeld

15. juni 2012

Jannicks.mor

Vi skal til en kønsscanning på torsdag og nøjj hvor er det spændende :-)

Anmeld

15. juni 2012

Asti83

Det ER bare så spændende
Jeg syntes den lille spire imaven fik lidt mere personlighed; især børnene kan bedre forholde sig til hende; nu vi kender kønnet
Og så er der det store issue  HVAD SKAL HUN HEDDE
jeg er bange for vi aldrig bliver enige herhjemme s{ nok meget godt vi har god tid til at bestemme os

Anmeld

18. juni 2012

NNGG

Asti83 skriver:

Tillykke ! - Det skal vi også :-)

nej, hvor skønt!! Det er fantastisk!

Anmeld

18. juni 2012

NNGG

Asti83 skriver:

Det ER bare så spændende
Jeg syntes den lille spire imaven fik lidt mere personlighed; især børnene kan bedre forholde sig til hende; nu vi kender kønnet
Og så er der det store issue  HVAD SKAL HUN HEDDE
jeg er bange for vi aldrig bliver enige herhjemme s{ nok meget godt vi har god tid til at bestemme os

helt enig!

For kæresten og jeg blev det hele mere virkeligt! Og nu har vi også navnet på plads.

Det kan klart anbefales at få en kønsskanning ved skanningjordemoderen i kbh. 

Anmeld

18. juni 2012

Asti83

SKønti har navnet på plads.. det vil jeg også så gerne.. men har lige 3 andre medbestemmende :-S Så vi er ikke i nærheden af et navn endnu :-) 

Anmeld

22. juni 2012

KarinaBF

Ja her hjemme er det sådan at jeg helt vildt gerne vil vide kønnet men Min Mand vil ikke

Det samme havde vi med nummer 2 men der fik jeg det at vide og fortalte ham ikke noget før han selv gættede jeg viste det !

Jeg sagde godt nok til ham at der var en der havde talt over sig ! det var der så ikke men pyt ! måske er der en der gør det "igen" hehe

Anmeld

23. juni 2012

mny

Vi har også besluttet at få en kønsscanning, og sjovt nok faldt valget på scannings jordmoderen i Kbh, som nogle af jer har anvefaldt. Så dejligt i har gode erfaringer derfra. Glæder mig også til at se hvor meget den lille er vokset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.