Køn på barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

Asti83

Hvor mange af jer vil gerne vide kønnet ,og hvor mange vil gerne overraskes ?  Jeg går og er kontant nervøs for den lille blob derinde, så vi har valgt at købe sådan en scanning her d. 11/7 - der er jeg i 16. uge og vi vil gerne vide kønnet så vi kan forhåbentlig kan begynde at shoppe lidt :-) 

Er der andre der skal have en tidlig kønsscanning/tryghedscanning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Miss BananaHammock

Jeg skal først lige igennem NF men kunne godt forestille mig at vi købe både en ekstra scanning i uge 16/17 og en 3D senere. Det har taget os 3,5 år og masser af behandling at blive gravid så derfor nok et par ekstra gensyn med rejen.
Vi vil også gerne vide kønnet :0)

Anmeld

2. juni 2012

Flowers

Asti83 skriver:

Hvor mange af jer vil gerne vide kønnet ,og hvor mange vil gerne overraskes ?  Jeg går og er kontant nervøs for den lille blob derinde, så vi har valgt at købe sådan en scanning her d. 11/7 - der er jeg i 16. uge og vi vil gerne vide kønnet så vi kan forhåbentlig kan begynde at shoppe lidt :-) 

Er der andre der skal have en tidlig kønsscanning/tryghedscanning ?

Uhh vi vil gerne vide kønnet. Jeg skal dog desværre først til MD når jeg er i uge 20 -.- der er laaaang tid til, og der er desværre ikke lige råd til en købescanning, ellers havde jeg gjort det

Anmeld

3. juni 2012

Asti83

Miss BananaHammock skriver:

Jeg skal først lige igennem NF men kunne godt forestille mig at vi købe både en ekstra scanning i uge 16/17 og en 3D senere. Det har taget os 3,5 år og masser af behandling at blive gravid så derfor nok et par ekstra gensyn med rejen.
Vi vil også gerne vide kønnet :0)

Vi har mistet 3 gange, så man tør næsten ikke tro på det når den så endelig blir der - jeg tror ikke jeg føler mig sikker før den er ude om et halvt års tid :-)  

Man kan købe tryghedscanninger ned til 300kr - hvis man gider farte til kbh - ved ikke om der ligger andre, vi holder os til vores fertilitetsklinik da de jo kender os, så det koster lidt mere - men jeg betaler gerne for at få ro i sindet :-) 

Anmeld

3. juni 2012

mny

Vi vil gerne vide kønnet, men som en anden også skriver vil vi også først have NF overstået morgen. Fuck jeg glæder mig og håber alt er ok. Det er min første gravidtet og min første skanning så glæder mig og er spændt. Hvis det er sikkert at man kan se kønnet i 16 / 17 uge vil vi uden tvivl betale for det. Men det vigtigste er lige nu at det er sundt og alt er som det skal være  

Anmeld

3. juni 2012

_-Kathrine-_

Vi vil også gerne vide det og der er allerede bestilt tid til kønsscanning d 10/7
Dog skal vi lige ha NF scanning veloverstået først d18/6
Glæder os til at se baby igen

Anmeld

3. juni 2012

Asti83

Det er også noget bøvl jeg skriver - det er her d. 11.06 vi skal til scanning :-) Jeg er 14+0 idag så vi har været til nakkefold - men jeg er stadig på ingen måde tryg - men det er jo nok også kun på grund af min fortid :-) 

NF - GLÆD JER  - det er så vildt, og det er jo allerede en baby der ligger der.. det er så fantastisk :-) 

Anmeld

3. juni 2012

Misser1989

Vi vil helt sikkert også vide det.. Vi fik det ogå afvide med min søn.. Syntes det er meget praktisk, så man vi ved om vi skal på loftet efter sønnens baby tøj, eller købe nyt..  Køber ikke ekstra scanning.. Skal først til NF d. 13/6. Men så skal jeg ellers scannes hver 4. uge gennem hele graviditeten Så finder nok ud af det omkring uge 16, satser jeg på..

Anmeld

4. juni 2012

Asti83

Hvordan kan det være du skal scannes hver 4. uge ? gid det var mig :-) 

Anmeld

5. juni 2012

Astrid P

Vi vil meget gerne vide kønnet, hvis man kan se det til MD-scanningen her i Juli...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.