Privat dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

S.Maria

Jeg har selv valgt en privat dagplejer til min datter. 

Har kigget lidt på din hjemmeside og synes der mangler lidt om hvem du er: hvor gammel du er, børn, mand, er du ikke ryger, har du dyr osv. Et billede så man kan se hvem du er  Og billeder af dit hus indenfor og udenfor hvor børnene skal være så man kan se hvad du har at tilbyde.

Prisen på en plads er også vigtig for nogle. 

Det var lige hvad jeg kunne få i tankerne nu 

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. juni 2012

smølfine

Profilbillede for smølfine

Vi har privat dagpleje til den yngste. Og på trods af korte åbningstider (7.30-15.30) så er det simpelthen super. Børnene er i legestue en eller to gange i ugen, man kan aflevere og hente når det passer ind i vores planer, det vil sige at når jeg har aftenvagt, kan jeg aflevere til frokost. Det var nok ikke gået i en vuggestue. Prisen ligger 400-500 kr. under kommunal dp, men det har nu ikke gjort nogen forskel for os, vi ville såmænd gerne have betalt mere.

Dp mødes også med andre private dp´er og hendes mand er godkendt til at passe børnene, hvis hun selv er forhindret samt hun har nogle hun henviser til, der gerne vil passe mod betaling, hvis man har brug for det på lukkedage eller ferie.

Held og lykke med det.

Anmeld

18. juni 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Profilbillede for Fotograf Nikolaj Grundtvig
Se min hjemmeside www.nikolajgrun dtvig.dk
S.Maria skriver:

Har kigget lidt på din hjemmeside og synes der mangler lidt om hvem du er: hvor gammel du er, børn, mand, er du ikke ryger, har du dyr osv. Et billede så man kan se hvem du er  Og billeder af dit hus indenfor og udenfor hvor børnene skal være så man kan se hvad du har at tilbyde.

s.maria

Tak for dit svar, der ligger en menu foroven har du set den? Billederne mangler endnu, vi har vente på godt vej så vi kunne tag billeder af have osv..

Hilsen Mi

Anmeld

18. juni 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Profilbillede for Fotograf Nikolaj Grundtvig
Se min hjemmeside www.nikolajgrun dtvig.dk
S.Maria skriver:

Tak for dit svar..

Lyder som et dejligt sted i har fundet..

Jeg er så heldig på under en uge har jeg fået fyld op med 5 børn, også selvom det først er med start 1. november

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.