Privat dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.390 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Profilbillede for Fotograf Nikolaj Grundtvig
Se min hjemmeside www.nikolajgrun dtvig.dk

Hej piger

Fotografens kone her..

Jeg har i dag haft besøg af en dagpleje pædagog og blevet godkendt som privat dagpleje.. Super dupper fedt..

Jeg går med ideen om at starte til efteråret, omkring 1 November.

Men hvad er jeres tanker til privat dagpleje?
Noget i ville bruge?
Hvad skulle en privat dagpleje tiltyde for at i ville vælge sådan en?

Tænker jeg gerne vil være lidt billiger end de kommunale har hørt at egen betaling er omkring 2000-2200kr?? Tænker jeg vil ligge på omkring 1700-1900kr + måske at have nogen åbningstider der er mere fleksibel

Mange hilsener fra Mie Grundtvig

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

1. juni 2012

L&V

Fotograf Nikolaj Grundtvig skriver:

Hej piger

Fotografens kone her..

Jeg har i dag haft besøg af en dagpleje pædagog og blevet godkendt som privat dagpleje.. Super dupper fedt..

Noget i ville bruge?

Tænker jeg gerne vil være lidt billiger end de kommunale har hørt at egen betaling er omkring 2000-2200kr?? Tænker jeg vil ligge på omkring 1700-1900kr + måske at have nogen åbningstider der er mere fleksibel

Jeg er absolut for privat dagpleje Jeg syntes når man gør sin plads billigere kan det hurtigt komme til at virke lidt lige som discount hvis du forstår hva jeg mener.. Jeg syntes ikke man ska vælge et sted fordi det er billigere men fordi de tilbyder det man har brug for..

Vi vægter ude liv utrolig højt så det grønne flag ville få mig til at kigge en ekstra gang. Også syntes jeg det er fedt de steder hvor 2 dagplejere går sammen om at åbne en privat dp.. Det betyder os meget for mig at der er en hvis faglighed og at det er synligt hva planen er for stedet

Samværd med andre dp'ere er os bare så vigtigt om det er i en form for legestue eller om det er noget man selv sørger for ja det er ligemeget

Og sidst men ikke mindst så syntes jeg det er vigtigt at børnene er med i div tiltag det ku være at man besluttede at bage boller eller sådan noget

Anmeld

1. juni 2012

Aabye

Jeg bruger privat dagpleje til min søn.. Og vores næste skal OGSÅ i privat dagpleje.. Det jeg godt kan lide ved de private er: Ingen gæstebørn som underne pludselig skal forholde sig til.. og ingen gæstedagpleje hvis dagpleje mor/far bliver syg.. Det sidste er så lidt en ulempe, men her har jeg nogle fantastiske forældre der tager Marcus hvis dagplejemor er syg.. Det sker jo heldigvis ikke så tit..

Anmeld

1. juni 2012

maria_wlt

Jeg ville gerne kunne have haft muligheden for at vælge privat DP men vi SKAL bruge pasningsgaranti ved sygdom..

Derfor at vi VS til begge unger.. 

Anmeld

1. juni 2012

Hvor er jeg glad for i tager jer tid til at besvare mine spørgsmål..

Anmeld

1. juni 2012

Koen.

Først stort tillykke med godkendelsen

Vi bruger en privat dagpleje til vores barn og vi er bare SÅ glade for hende Hun har gode åbningstider, masser af samværd med andre børn vha legestue og de besøger andre dagplejer i området og så er de ude en masse

Synes det lyder som et fair prisleje du tænker i, vi har en egen betaling på 1600 og det synes vi er meget billigt

held og lykke med det hele

Anmeld

1. juni 2012

Noahmor

Hej piger

Fotografens kone her..

Noget i ville bruge?

Jeg har privat dagpleje til min søn. Jeg har valgt denne fordi de er to søstre der har den sammenog de har så niecen ansat også. Dvs at de er 8 børn, men i et trygt hjem istedet for en vuggestue. Derver aldrig noget der hedder gæstedagpleje, fordi de altid er to på arbejde. 

Og så er de udeog lege hver dag istedet for at sidde i en vogn, mens dagplejemoderen går tur. 

Der er selvfølgelig nogle ulemper også, men flest goder og minsøn elsker at være der. 

Anmeld

14. juni 2012

Så kom min hjemmeside online..

Vil i skrive hvad i synes? Og om jeg mangler at skrive noget?

www.dagplejeodense.dk

Hilsen Mie

Anmeld

14. juni 2012

L&V

Så kom min hjemmeside online..

Vil i skrive hvad i synes? Og om jeg mangler at skrive noget?

www.dagplejeodense.dk

Hilsen Mie

Jeg syntes der mangler en læreplan den vægter jeg ret højt også ved jeg ikke om du har kontakt med andre dp'ere men det ku os være fint at skrive

Anmeld

14. juni 2012

Tak for svaret, det vil jeg tænkte over, ikke en helt dum ide..

Andre der har lyst til at kigge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.