Fotograf Nikolaj Grundtvig skriver:
Hej piger
Fotografens kone her.. 
Jeg har i dag haft besøg af en dagpleje pædagog og blevet godkendt som privat dagpleje.. Super dupper fedt..
Jeg går med ideen om at starte til efteråret, omkring 1 November.
Men hvad er jeres tanker til privat dagpleje?
Noget i ville bruge?
Hvad skulle en privat dagpleje tiltyde for at i ville vælge sådan en?
Tænker jeg gerne vil være lidt billiger end de kommunale har hørt at egen betaling er omkring 2000-2200kr?? Tænker jeg vil ligge på omkring 1700-1900kr + måske at have nogen åbningstider der er mere fleksibel 
Mange hilsener fra Mie Grundtvig
Jeg er absolut for privat dagpleje

Jeg syntes når man gør sin plads billigere kan det hurtigt komme til at virke lidt lige som discount hvis du forstår hva jeg mener.. Jeg syntes ikke man ska vælge et sted fordi det er billigere men fordi de tilbyder det man har brug for..
Vi vægter ude liv utrolig højt så det grønne flag ville få mig til at kigge en ekstra gang. Også syntes jeg det er fedt de steder hvor 2 dagplejere går sammen om at åbne en privat dp.. Det betyder os meget for mig at der er en hvis faglighed og at det er synligt hva planen er for stedet

Samværd med andre dp'ere er os bare så vigtigt om det er i en form for legestue eller om det er noget man selv sørger for ja det er ligemeget
Og sidst men ikke mindst så syntes jeg det er vigtigt at børnene er med i div tiltag det ku være at man besluttede at bage boller eller sådan noget
Anmeld