Hmm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Lykke:)

Hej tøser !

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg har aldrig kunne teste positiv på en æl-test, men får menslignende smerter uden for mens. Kan det være et tegn på æl? Jeg stoppede p-pillerne i januar, men har lige haft en måned hvor jeg tog dem på lægens opfordring, fordi jeg har været syg. Nu til spørgsmålet, det smerter, kan det være æl? Og har den måneds p-piller noget at skulle have sagt i det lange løb? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Flødebollen

BigBabyDream skriver:

Hej tøser !

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg har aldrig kunne teste positiv på en æl-test, men får menslignende smerter uden for mens. Kan det være et tegn på æl? Jeg stoppede p-pillerne i januar, men har lige haft en måned hvor jeg tog dem på lægens opfordring, fordi jeg har været syg. Nu til spørgsmålet, det smerter, kan det være æl? Og har den måneds p-piller noget at skulle have sagt i det lange løb? 

Mens smerter kan sagtens være ÆL, du kan mærke. Det er ikke alle, der ka mærke deres ægløsning, men jeg er f,eks. en af dem, og det føles faktisk som mens smerter. Jag i underlivet, riven i siden osv.

Anmeld

1. juni 2012

Kathepige skriver:

Mens smerter kan sagtens være ÆL, du kan mærke. Det er ikke alle, der ka mærke deres ægløsning, men jeg er f,eks. en af dem, og det føles faktisk som mens smerter. Jag i underlivet, riven i siden osv.

Okay tak, undre mig bare over, at jeg ikke kan teste positiv 

Anmeld

1. juni 2012

Flødebollen

BigBabyDream skriver:

Okay tak, undre mig bare over, at jeg ikke kan teste positiv 

Ja, tak.. Kender frustrationen.. Jeg har virkelig også problemer med det.. Eller har faktisk aldrig prøvet det..

Flere anbefaler faktisk at investere i en clearblue fertilitetsmonitor. Den koster godt nok 1100, men den viser dig præcis, hvornår du er mest fertil. Low, medium og high-fertility..

Anmeld

1. juni 2012

Kathepige skriver:

Ja, tak.. Kender frustrationen.. Jeg har virkelig også problemer med det.. Eller har faktisk aldrig prøvet det..

Flere anbefaler faktisk at investere i en clearblue fertilitetsmonitor. Den koster godt nok 1100, men den viser dig præcis, hvornår du er mest fertil. Low, medium og high-fertility..

Det har jeg heller ikke 

Det er bare rigtig mange penge 

Anmeld

1. juni 2012

Flødebollen

Jep.. Du kan få det lidt billigere på www.homehealth-uk.com

Anmeld

1. juni 2012

Kathepige skriver:

Jep.. Du kan få det lidt billigere på www.homehealth-uk.com

Tak! 

Anmeld

1. juni 2012

come2

BigBabyDream skriver:

Hej tøser !

Jeg vi ikke tro det er Æl når du ikke kan teste positiv på teste.

Anmeld

1. juni 2012

come2 skriver:

Jeg vi ikke tro det er Æl når du ikke kan teste positiv på teste.

Hvad kan det så være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.