Træthed - Please sig at det snart går over? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Team Putte

Camilla30 skriver:

Kære piger Jeg er i dag 10+5 og er SÅ træt at jeg tror jeg kunne sove 12 timer i døgnet - hvert døgn lige pt.

Nogle dage kan jeg spore lidt (LIDT) energi men andre dage er jeg så træt, at jeg næsten kan græde over det.

Det skal siges at jeg har kastet rigtig meget op i graviditeten indtil nu og min læge siger, at det er et forhold der trætter kroppen yderligere... Men jeg har så mange gode intentioner, vil gerne dyrke motion, besøge venner, være den overskuds-gravide og det er jeg bare overhovedet ikke - på ingen måde, at passe mit arbejde er mere end rigeligt for mig lige for øjeblikket. Er der nogen der har erfaringer med hvornår det 'vender' (hvilket det forhåbentligt gør!) og man får lidt af sit normale energiniveau tilbage?

ZZzzzzzZZzzzzzz... og hilsner fra Camilla

Mit vendte omkring uge 16, men kom så tilgengæld tilbage omkring uge 34.. i dag er jeg 37+2 og det er meget svingende hvor meget/lidt energi jeg har.. Håber bare fødslen falder på en overskuds-dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

L&V

Camilla30 skriver:

Okay, havde hørt det med de 12 uger hos lægen, men vidste ikke rigtigt om det mest var noget hun sagde for at holde mit mod oppe Er begyndt med jern for et par dage siden så håber det har tænkt sig at virke lidt snart

Den er go nok ved mange i hvert fald.. Der er ikke andet for end og ta et hvil når du kommer hjem fra arbejde Det tager lidt tid før det virker og heller ik sikkert du kommer til at mærke en forskel men ellers få nålt din blodprocent den kan jo os være lav så du ska ha højere dosis

Anmeld

1. juni 2012

Faith

Synes trætheden bliver mindre når man kommer lidt længere hen. Men til gengæld kommer den tilbage for fuld styrke i slutningen af graviditeten. Jeg er 37+3 og træt som et helt alderdomshjem. Kunne sove konstant

Anmeld

1. juni 2012

Annette A

Har det fuldstændigt ligesådan. Ka bare sove og sove og orker ingenting udover bare at eksistere.

Er i 11 uge og håber også energien snart vender tibage. Er vant til at cykle og gå lange ture og komme ud hver dag og i de seneste uger er jeg gået helt i stå. Nu er jeg hjemme på barsel så har heldigvis ikke et job at passe, men en lille dreng på 9 mdr, så kan sove når han sover.

Men kan ikke fra mine forrige graviditeter huske det var så slemt med trætheden, men kan dog godt huske at det generelle energibehov steg i 2. trimester.

Anmeld

1. juni 2012

Skouboe

Camilla30 skriver:

Kære piger Jeg er i dag 10+5 og er SÅ træt at jeg tror jeg kunne sove 12 timer i døgnet - hvert døgn lige pt.

Nogle dage kan jeg spore lidt (LIDT) energi men andre dage er jeg så træt, at jeg næsten kan græde over det.

Det skal siges at jeg har kastet rigtig meget op i graviditeten indtil nu og min læge siger, at det er et forhold der trætter kroppen yderligere... Men jeg har så mange gode intentioner, vil gerne dyrke motion, besøge venner, være den overskuds-gravide og det er jeg bare overhovedet ikke - på ingen måde, at passe mit arbejde er mere end rigeligt for mig lige for øjeblikket. Er der nogen der har erfaringer med hvornår det 'vender' (hvilket det forhåbentligt gør!) og man får lidt af sit normale energiniveau tilbage?

ZZzzzzzZZzzzzzz... og hilsner fra Camilla

Dit overskud kommer tilbage omkring det tidspunkt hvor det sidste barn flytter hjemmefra

Anmeld

1. juni 2012

SukkerDronning

Altså ehm.. Jeg var træt i hele min graviditet, sådan at jeg næsten blev sindsyg. På et tidpunkt vågnede jeg af, at jeg skreg, fordi min kæreste havde lavet nogle små lyde inde fra stuen af. Lige da jeg vågnede fattede jeg ikke, at det var mig der havde skreget haha

Det er jo hårdt for kroppen at bage en baby, så du kan nok ikke være sikker på, at det vender. Kvalme eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.