Træthed - Please sig at det snart går over? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. juni 2012

Camilla30

Kære piger Jeg er i dag 10+5 og er SÅ træt at jeg tror jeg kunne sove 12 timer i døgnet - hvert døgn lige pt.

Nogle dage kan jeg spore lidt (LIDT) energi men andre dage er jeg så træt, at jeg næsten kan græde over det.

Det skal siges at jeg har kastet rigtig meget op i graviditeten indtil nu og min læge siger, at det er et forhold der trætter kroppen yderligere... Men jeg har så mange gode intentioner, vil gerne dyrke motion, besøge venner, være den overskuds-gravide og det er jeg bare overhovedet ikke - på ingen måde, at passe mit arbejde er mere end rigeligt for mig lige for øjeblikket. Er der nogen der har erfaringer med hvornår det 'vender' (hvilket det forhåbentligt gør!) og man får lidt af sit normale energiniveau tilbage?

ZZzzzzzZZzzzzzz... og hilsner fra Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Princesspigen

Camilla30 skriver:

Kære piger Jeg er i dag 10+5 og er SÅ træt at jeg tror jeg kunne sove 12 timer i døgnet - hvert døgn lige pt.

Nogle dage kan jeg spore lidt (LIDT) energi men andre dage er jeg så træt, at jeg næsten kan græde over det.

Det skal siges at jeg har kastet rigtig meget op i graviditeten indtil nu og min læge siger, at det er et forhold der trætter kroppen yderligere... Men jeg har så mange gode intentioner, vil gerne dyrke motion, besøge venner, være den overskuds-gravide og det er jeg bare overhovedet ikke - på ingen måde, at passe mit arbejde er mere end rigeligt for mig lige for øjeblikket. Er der nogen der har erfaringer med hvornår det 'vender' (hvilket det forhåbentligt gør!) og man får lidt af sit normale energiniveau tilbage?

jeg vil ikke lyde negativ, men jeg er nok dagens lyseslukker..

jeg er 21+0 idag, kaster stadig op ind i mellem og lider stadig af voldsomt træthed og kvalme..

jeg er en af de uheldige..

dog har jeg hørt fra andre at efter uge 12 sku der være chance for at du sku få det bedere..  håber jeg for dig

Anmeld

1. juni 2012

SandieRa

Hej Camilla

Jeg kastede dog ikke op med led forfærdeligt af træthed. Og jeg mener LED af det for har aldrig prøvet noget lign. 2 timer efter jeg stod op om morgenen kunne jeg STÅ op og sove og det var ikke fedt når man prøvede at gøre sit job bedst muligt.

Jeg ved ikke om mit skiftede i uge 12 pga de 'berømte' 3 mdr eller fordi jeg havde en uges ferie. Men tror faktisk det med uge 12 er god nok.
Hvert fald i mit tilfælde..

Så op med modet, det skal nok vende

Anmeld

1. juni 2012

Hulubulu86

Jeg haaber du er mere heldig end mig, jeg var saaaa traet indtil jeg var 7-8mdr henne og der fik jeg saa masser af energi . Min mand mente jeg maatte vaere den mest dovne kone i hele verden indtil vi fandt ud af jeg var gravid. De sidste maaneder brokkede han sig saa over det modsatte

Min blodprocent var meget lav, havde en del at sige.

Jeg havde ingen kvalme og kastede ikke op (i hvert fald ikke foer under foedslen)

Anmeld

1. juni 2012

L&V

Camilla30 skriver:

Det ska nok gå over, efter uge 12-14 stykker vender det for en periode for de fleste.. er du begyndt at tage jern? det kan os gi lidt enerig mangel hvis du ikke får nok jern

Anmeld

1. juni 2012

Camilla30

Princesspigen skriver:

jeg vil ikke lyde negativ, men jeg er nok dagens lyseslukker..

jeg er 21+0 idag, kaster stadig op ind i mellem og lider stadig af voldsomt træthed og kvalme..

jeg er en af de uheldige..

dog har jeg hørt fra andre at efter uge 12 sku der være chance for at du sku få det bedere..  håber jeg for dig

Uhhh... Lyder altså hårdt det der!, ville godt sende dig lidt energi (Hvis jeg havde noget tilovers ) Håber på at sol og sommer har noget energi med til os

Anmeld

1. juni 2012

Princesspigen

Camilla30 skriver:

Uhhh... Lyder altså hårdt det der!, ville godt sende dig lidt energi (Hvis jeg havde noget tilovers ) Håber på at sol og sommer har noget energi med til os

ja tak, det ku være rart.. skal starte ny praktik plads på onsdag

Anmeld

1. juni 2012

Camilla30

Månsson skriver:

Det ska nok gå over, efter uge 12-14 stykker vender det for en periode for de fleste.. er du begyndt at tage jern? det kan os gi lidt enerig mangel hvis du ikke får nok jern

Okay, havde hørt det med de 12 uger hos lægen, men vidste ikke rigtigt om det mest var noget hun sagde for at holde mit mod oppe Er begyndt med jern for et par dage siden så håber det har tænkt sig at virke lidt snart

Anmeld

1. juni 2012

Camilla30

Dubai skriver:

Jeg haaber du er mere heldig end mig, jeg var saaaa traet indtil jeg var 7-8mdr henne og der fik jeg saa masser af energi . Min mand mente jeg maatte vaere den mest dovne kone i hele verden indtil vi fandt ud af jeg var gravid. De sidste maaneder brokkede han sig saa over det modsatte

Min blodprocent var meget lav, havde en del at sige.

Jeg havde ingen kvalme og kastede ikke op (i hvert fald ikke foer under foedslen)

Hvor voldsomt for dig! og mærkeligt at du lige fik energi til sidst, der er bare ikke noget værre end at blive kaldt doven; graviditetstræthed og dovenskab er sgu to vidt forskellige ting

Anmeld

1. juni 2012

Camilla30

SandieRa skriver:

Hej Camilla

Jeg kastede dog ikke op med led forfærdeligt af træthed. Og jeg mener LED af det for har aldrig prøvet noget lign. 2 timer efter jeg stod op om morgenen kunne jeg STÅ op og sove og det var ikke fedt når man prøvede at gøre sit job bedst muligt.

Jeg ved ikke om mit skiftede i uge 12 pga de 'berømte' 3 mdr eller fordi jeg havde en uges ferie. Men tror faktisk det med uge 12 er god nok.
Hvert fald i mit tilfælde..

Så op med modet, det skal nok vende

Haha ja det er lige sådan dér, man kan sove hvor som helst i stort set hvilken som helst stilling, bare træt træt træt. Jeg har 14 dages ferie sidst i juni, satser stærkt på at det vender der, ligesom efter din ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.