Min skuffelse fra i går har vist ikke helt lagt sig, aftalen var at vi skulle køre datteren op til min mor i dag, så tøzerne kunne lege sammen.. Jeg havde givet hende en kjole med bred strop kjole på og 3/4 bukser og det første der bliver sagt er "det er da for koldt" -havde jo så ligesom også en cardigan med, men de lover jo 20 grader i dag... Det næste der bliver sagt til min datter er "du kan da ikke se for den hat" Hun havde en bølle-hat på....
Altså ved godt at homonerne florere og at jeg pga i går er lidt mere nærtagende, men jeg plejer altså ikke gå rundt og kritisere det tøj min søster giver hendes datter på -kunne jeg ellers nemt, da jeg synes hun pakker hende ind i 17 lag tøj om vinteren og alm. vintertøj om sommeren, men det er da ikke op til mig at kritisere det, for det er min søster der kender hendes datters kropstemperatur -hvor varm/kold hun er og så fordi at hun jo gør det hun finder bedst..
Tag f.eks i går min datter rendte rundt i t-shirt og shorts sidst på eftermiddagen, da de kom og hendes datter havde cowboybukser og langærmet bluse på... Men kommenterede jeg det? Nej, for det er da ikke op til mig...
Bli'r sku så vrissen og skulle lige ud med det selvom det nok er barnepjat... sorry...
Anmeld