Nivende plukkeveer - forkortelse af livmoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Krussedulle

pemiro skriver:

Er der nogle der kan svare mig på følgende?
De kloge siger at plukkeveer er med til at arbejde mod en fødsel, og at de også er med til at forkorte livmoder og åbne, samt presse baby nedad. Eller har jeg misforstået noget helt?

Så tænker jeg, når ens plukkeveer nu har bidt godt og grundigt foran i nogle dage (intet regelmæssigt og det er da til at holde ud), er det så tegn på man er ved at åbne sig måske?

På forhånd tak for jeres hjælp, i er guld værd med jeres svar

Jaa, det kan de sagtens

Jeg var på sygehuset 41+3 til en scanning og et overtidstjek, og der var 2 fingre åben med 1/2 cm livmoderhals tilbage!

Og jeg havde kun plukveer på det tidspunkt, som nev lidt

for at det er baby som gerne snart vil ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

pemiro

Krussedulle skriver:

Jaa, det kan de sagtens

Jeg var på sygehuset 41+3 til en scanning og et overtidstjek, og der var 2 fingre åben med 1/2 cm livmoderhals tilbage!

Og jeg havde kun plukveer på det tidspunkt, som nev lidt

for at det er baby som gerne snart vil ud

Ja det gør jeg også..
Det er træks at sidde til skriftlige eksaminer med de niv/smerter hvis det så ikke snart fører til noget hehe...

Håber der er ved at ske det samme fof mig som der er ved dig

Anmeld

31. maj 2012

samantha1986

pemiro skriver:

Jeg får smerterne samtidig med plukkeveer
Baby står meget dybt og fast i forvejen og har gjort det længe.. Kan dog tydeligt mærke forskel på disse plukkeveer og når han møve sig længere ned i bækkenet

Hmm ja okay. Men mon ikke det er fordi det snart er ved at være. Læste i dag et sted at plukveer og veer kan være svære at skelne fra hinanden når det er i starten så måske det er ved at være nær nu

Anmeld

31. maj 2012

Krussedulle

pemiro skriver:

Ja det gør jeg også..
Det er træks at sidde til skriftlige eksaminer med de niv/smerter hvis det så ikke snart fører til noget hehe...

Håber der er ved at ske det samme fof mig som der er ved dig

jeg fødte under 24 timer, efter den undersøgelse!

Vågnede med veer kl 03.45 og kl 06.06 havde jeg født

Så mine plukveer havde åbnet mig 5-6 cm uden at jeg mærkede det..

Anmeld

31. maj 2012

pemiro

Krussedulle skriver:

jeg fødte under 24 timer, efter den undersøgelse!

Vågnede med veer kl 03.45 og kl 06.06 havde jeg født

Så mine plukveer havde åbnet mig 5-6 cm uden at jeg mærkede det..

Åh vil gerne til eksamen imorgen haha
Ej men havde en dag forleden hvor jeg havde det omtrent ligesom nu, og der var det altså meget meget tæt på jeg ringede til fg fordi jeg troede det var nu. Men det var væk da jeg vågnede næste morgen..
Nu må vi se hvornår der sker noget

Anmeld

31. maj 2012

Jibbe

pemiro skriver:

Nu har jeg i hvert fald igen idag haft meget meget kraftige niv/smerte i underlivet hele dagen.. Håber snart der sker noget træks at gå med smerter uden der sker noget haha

Ja smerter skal gerne være til gavn så vi håber på at det er fordi den snart melder sin ankomst

Anmeld

31. maj 2012

pemiro

samantha1986 skriver:

Hmm ja okay. Men mon ikke det er fordi det snart er ved at være. Læste i dag et sted at plukveer og veer kan være svære at skelne fra hinanden når det er i starten så måske det er ved at være nær nu

Jeg har nemlig også googlet lidt, og er slet ikke blevet klogere.. For de skriver at plukkeveer ikke gør ondt, men samtidig skriver de at veer kun kommer regelmæssigt.. Hvad så med det der kommer uregelmæssigt som gør ondt? Det skriver de ikke om hehe

Anmeld

31. maj 2012

pemiro

Jibbe skriver:

Ja smerter skal gerne være til gavn så vi håber på at det er fordi den snart melder sin ankomst

Ja det ville være fantastisk

Anmeld

31. maj 2012

Krussedulle

pemiro skriver:

Åh vil gerne til eksamen imorgen haha
Ej men havde en dag forleden hvor jeg havde det omtrent ligesom nu, og der var det altså meget meget tæt på jeg ringede til fg fordi jeg troede det var nu. Men det var væk da jeg vågnede næste morgen..
Nu må vi se hvornår der sker noget

Kan godt forstå du lige vil have eksaminer overstået først

Men kender samtidig aaaalt for godt til utålmodigheden!

2 gange har jeg født 41+4!

Anmeld

31. maj 2012

pemiro

Krussedulle skriver:

Kan godt forstå du lige vil have eksaminer overstået først

Men kender samtidig aaaalt for godt til utålmodigheden!

2 gange har jeg født 41+4!

Jeg har det heldigvis stadig fantastisk og er ikke træt af at være gravid, så har ikke noget imod at gå to tre uger endnu.. Men hvis det ikke går igang selv med de her smerter, før eller siden, så bliver eg sku lidt skuffet hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.