leander vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

crille

betjenten skriver:

Nej heldigvis skal vi altid være enige med vores mødre  Der er jo altså sket lidt, siden de havde små børn...

Har lige set på nettet, at den hedder 49x82 cm. Og det er åbenbart den gamle model der kun var 72 cm

Nå men vores hænger i loftet i soveværeslset... Har en himmel til men den har vi aldrig brugt... Ved egentlig ikke hvorfor... Ville have haft den med stativ, men prøvede den så i babysam, og ja vuggen gynger ind i stativet!!! Det synes vi ikke var skide smart, så ja det blev i loftet...

Tror sagtens at der kan broderes på den, for man kan tage stoffet af så den kan vaskes  Og ja det var da egentlig en super sød ide...

Uhh, vidste ikek man kunne tage stoffet af. Det var en GOD viden tak for hjælpen, sender lige min mor en sms med målene. Ved hun tænker at købe stativ med, så må vi se om vi bruger det.. Himmel tænbker jeg nemlig også måske er overflødig så tak for det. Hvordan med lagen? Bruger i de originale eller bare nogle almindelige firkantede? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Sille10

Jeg elskede den vugge. Det samme gjorde vores søn, men vores datter gad ikke ligge i den. Øv! :-)

God fornøjelse med den.

P.s. Jeg har en billig madras til, hvis det er... ;-P

Anmeld

31. maj 2012

betjenten

crille skriver:

Uhh, vidste ikek man kunne tage stoffet af. Det var en GOD viden tak for hjælpen, sender lige min mor en sms med målene. Ved hun tænker at købe stativ med, så må vi se om vi bruger det.. Himmel tænbker jeg nemlig også måske er overflødig så tak for det. Hvordan med lagen? Bruger i de originale eller bare nogle almindelige firkantede? 

Ja det er super at den kan vaskes... De er jo ikke altid lige renlige de små

Ja man får købt MASSER af overflødige ting... Men synes da heldigvis man er blevet "klogere" med nr 2  

Ang. lagner har vi bare brugt de firkantede, og ja har fået en masse af min søster, som jeg tror har været til barnevognen... De har elastik hele vejen rundt, så de kan bruges til det hele!!!

Og ja det var da så lidt... Du må endelig sige til hvis jeg kan hjælpe en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.