leander vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.113 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

jennie

Hej allesammen. Vi overvejer at købe en Leander vugge for at hænge i loftet. Er det nogen som har erfaringer at dele omkring denne type af vugge? synes den er lidt dyr men ser umiddelbart god.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

dpb

jennie skriver:

Hej allesammen. Vi overvejer at købe en Leander vugge for at hænge i loftet. Er det nogen som har erfaringer at dele omkring denne type af vugge? synes den er lidt dyr men ser umiddelbart god.

Vi havde meget glæde af den til vores nr 2 (det var først der vi havde råd til en), han sov simpelthen vidunderligt i den fra start.... og sov faktisk igennem fra første nat...da vores nr 3 kom til verden kom den selvfølgelig frem igen, men han gad ikke rigtig sove i den han ville primært kun sove hos os de første par mdr... og da han endelig gad sove i den bare en lille smule var han næsten for stor til den (omkring 4mdr) hvilket jeg syntes var super ærgeligt... det skal så også lige sige at han var en lang og stor dreng lige fra fødslen ... han var 56cm og 4180g så vidt jeg husker er lidt i tvivl om vægten

Qnuz

Anmeld

31. maj 2012

crille

Vi har besluttet at købe en, men kan ikke giver erfaringer endnu.. men følger lige med  

Anmeld

31. maj 2012

betjenten

jennie skriver:

Ville bare lige sige GO FOR IT!!! Vores 2 børn har sovet fantastisk i vuggen  Faktisk sover den mindste stadig i den, og hun er 5 mdr. og ja hun er bestemt ikke lille!!! Bare sørg for at det er den store model i får, for den lille er meget lille

Anmeld

31. maj 2012

crille

betjenten skriver:

Ville bare lige sige GO FOR IT!!! Vores 2 børn har sovet fantastisk i vuggen  Faktisk sover den mindste stadig i den, og hun er 5 mdr. og ja hun er bestemt ikke lille!!! Bare sørg for at det er den store model i får, for den lille er meget lille

Kender du mål på den store? For det var da et rigtig fint råd du kom med der  

Anmeld

31. maj 2012

betjenten

crille skriver:

Kender du mål på den store? For det var da et rigtig fint råd du kom med der  

Mener den er 87 cm lang... Kan lige måle den i morgen,???

Anmeld

31. maj 2012

crille

betjenten skriver:

Mener den er 87 cm lang... Kan lige måle den i morgen,???

Uhh lækkert.. Vi får vores af min mor, hun ville gerne have lov til at give den og så er det meningen den skal gå i arv i familien.. Så vil lige informere hende om at der er to og så sikre mig at det er den store hun køber  

Anmeld

31. maj 2012

betjenten

crille skriver:

Uhh lækkert.. Vi får vores af min mor, hun ville gerne have lov til at give den og så er det meningen den skal gå i arv i familien.. Så vil lige informere hende om at der er to og så sikre mig at det er den store hun køber  

Skønt når mor betaler  Jeg gemmer også vores, for ELSKER den, og nænner simpelthen ikke at skille mig af med den... Og ja måske vil ens børn synes det er hyggeligt at den stadig er der, så de kan bruge den til deres børn???

Ved ikke om der stadig er 2 str. men det ville bare super ærgeligt at få den lille, for tror max de kan bruge den en 2-3 mdr. Selvfølgelig afhængig af str. på baby

Vores pige er nu 5 mdr. og ca 70  lang og 8-8.5 kg... Og ja mon ikke hun klarer en mdr mere i vuggen

Anmeld

31. maj 2012

crille

betjenten skriver:

Skønt når mor betaler  Jeg gemmer også vores, for ELSKER den, og nænner simpelthen ikke at skille mig af med den... Og ja måske vil ens børn synes det er hyggeligt at den stadig er der, så de kan bruge den til deres børn???

Ved ikke om der stadig er 2 str. men det ville bare super ærgeligt at få den lille, for tror max de kan bruge den en 2-3 mdr. Selvfølgelig afhængig af str. på baby

Vores pige er nu 5 mdr. og ca 70  lang og 8-8.5 kg... Og ja mon ikke hun klarer en mdr mere i vuggen

Glæder mig også til at lillemanden kan benytte sig af den. Syntes også den er vildt fin, men der er min mor ikke enig.. haha.. men det behøves hun heller ikke at være. 

Hvilke ekstra ting har i og bruger i det? 

Jeg er ved at undersøge om man kan få broderet navn på selve vuggekanten, så der kan komme til at stå navne på alle der har sovet i den. det syntes jeg er en rigtig fin tanke  

Anmeld

31. maj 2012

betjenten

crille skriver:

Glæder mig også til at lillemanden kan benytte sig af den. Syntes også den er vildt fin, men der er min mor ikke enig.. haha.. men det behøves hun heller ikke at være. 

Hvilke ekstra ting har i og bruger i det? 

Jeg er ved at undersøge om man kan få broderet navn på selve vuggekanten, så der kan komme til at stå navne på alle der har sovet i den. det syntes jeg er en rigtig fin tanke  

Nej heldigvis skal vi altid være enige med vores mødre  Der er jo altså sket lidt, siden de havde små børn...

Har lige set på nettet, at den hedder 49x82 cm. Og det er åbenbart den gamle model der kun var 72 cm

Nå men vores hænger i loftet i soveværeslset... Har en himmel til men den har vi aldrig brugt... Ved egentlig ikke hvorfor... Ville have haft den med stativ, men prøvede den så i babysam, og ja vuggen gynger ind i stativet!!! Det synes vi ikke var skide smart, så ja det blev i loftet...

Tror sagtens at der kan broderes på den, for man kan tage stoffet af så den kan vaskes  Og ja det var da egentlig en super sød ide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.