FOR HELVEDE OG SATAN SGU PIS OG FUCKING FUCK!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2008

Muffinmus

Av av..8(
William gjorde det da han var ca 3-4 mdr.. også en kæmpe bule. Var til obs på skadestuen fordi når de falder så lang ned er det under "højspændingstraume" og så skal de overvåges. Håber det kun var bulen så:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Anna-Rosa

MariaE skriver:

Av av..8(
William gjorde det da han var ca 3-4 mdr.. også en kæmpe bule. Var til obs på skadestuen fordi når de falder så lang ned er det under "højspændingstraume" og så skal de overvåges. Håber det kun var bulen så:)

Say what?? til de er hvor gamle?? Uh får da helt ondt i maven...8(
Faldt han også nd af puslebordet?

Anmeld

10. marts 2008

Muffinmus

Anna-Rosa skriver:

MariaE skriver:

Av av..8(

Say what?? til de er hvor gamle?? Uh får da helt ondt i maven...8(
Faldt han også nd af puslebordet?

Ja, det gjorde han:)
Ved ikke hvornår man holder op med at gå til obs derinde, men turde sgi ikke alde være med det. Overlægen forklarede abre at fra den højde af i den str de havde var det et meget højt fald og defor et traumerelateret uheld.
vi skulle have været der i 24 timer, men efter 4 timer synes de han reagerede på det han skulle og så fik vi lov at gå hjem. Men en hjernerystelse kanda være grove løjer i den alder.

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Av av..8( William gjorde det da han var ca 3-4 mdr.. også en kæmpe bule. Var til obs på skadestuen fordi når de falder så lang ned er det under "højspændingstraume" og så skal de overvåges. Håber det kun var bulen så:)[/citat] Say what?? til de er hvor gamle?? Uh får da helt ondt i maven...8( Faldt han også nd af puslebordet?[/citat] Ja, det gjorde han:) Ved ikke hvornår man holder op med at gå til obs derinde, men turde sgi ikke alde være med det. Overlægen forklarede abre at fra den højde af i den str de havde var det et meget højt fald og defor et traumerelateret uheld. vi skulle have været der i 24 timer, men efter 4 timer synes de han reagerede på det han skulle og så fik vi lov at gå hjem. Men en hjernerystelse kanda være grove løjer i den alder.[/citat] Gisp!!! :'( Altså vi fik bare at vide, at det er bulernes tid, og ellers holde øje med om hun ændrer adfærd (lyder som en anden papegøje ikk?)eller begynder at kaste op, og inge af delene er sket, så vi håber på at alt er som det skal være:S

Anmeld

10. marts 2008

Muffinmus

Tja, alt er sikkert også i orden:)
Men man bliver bare så nervøs og jeg var så glad for at vi fik ham kigget på så jeg vidste vi havde gjort hvad vi kunne. Men hvis du selv har fornemmelse af at alt er ok nu, så er det det sikkert også(H)

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] Tja, alt er sikkert også i orden:) Men man bliver bare så nervøs og jeg var så glad for at vi fik ham kigget på så jeg vidste vi havde gjort hvad vi kunne. Men hvis du selv har fornemmelse af at alt er ok nu, så er det det sikkert også(H)[/citat] Ja man bliver da viiiildt nervøs...Og de sætter bar ligesom ikke af med andet end det der lige er der når de falder:'(..små pus...

Anmeld

10. marts 2008

Rasmine

Ha ha, den overskrift lyder som noget jeg kunne ha brygget sammen!!!
8D

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Mebach skriver:

Ha ha, den overskrift lyder som noget jeg kunne ha brygget sammen!!!
8D

Ja og jeg har faktisk været lidt pinlig over det siden, men det var bare noget fucking fuck!!:D

I øvrigt tak for de søde ord inde på ig...Du gætter rigtigt...hun er en gavtyv...Men en lækker een af slagsen(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.