FOR HELVEDE OG SATAN SGU PIS OG FUCKING FUCK!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.373 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

Anna-Rosa

Rosa-Lie faldt ned af puslebordet her til morgen, lige ned på hovedet....AAAAV ..Hun har virkelig den største bule jeg nogensinde har set..Ej det var bare så synd, men næsten mere synd for farmand som endda stod lige ved siden af og ikke kunne nå at gribe hende...Så hun faldt bare lige ned på hovedet BANG!:'( Og så lige på hans fødselsdag....:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Loggidut

oh nej...tillykke med manden først og fremmest..

det der skal alle bare prøve...før eller siden...og man kan intet gøre, selv om man har den sorteste samvittighed...
bare R-L er ok, og har det godt, så er det jo ikke så slemt.
jeg tror faktisk det er slemmere for dig og farmand, især når man nøjagtig ikke når at gribe dem...ohhhh...jeg føler med jer...og håber ikke det kommer til at ske for mig...jeg har prøvet det en gang før..for mange år siden, og jeg græd flere timer efter kan jeg huske...

stort knus fra sloggi, som godt ved hvor grimt det føles

Anmeld

10. marts 2008

Sille

åh nej da.. sikke noget.. stakkels jer..
Det er bare synd for jer alle.. Der er jo mange der oplever det.. så trøst dig med at i ikke er de eneste.. og sådan nogle rollinger er også bare lyn hurtige på det puslebord.. så hav ikke dårlig samvittighed..
selvom jeg godt kan forstå det..
trøst herfra

Anmeld

10. marts 2008

..

Nej nej da:-o.. Det er bare en af mine skræktanker, man er altid så bange for at sådan noget sker - føler med jer.. Se på den lyse side, det bliver en fødselsdag din mand husker ;)
Håber hun er helt ok?

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Ja I har ret... Det sagde de også ved lægen (ja vi ringede jo dertil, man tror jo de skal dø ikk?) Hun får mange flere buler.... stakkels pige Rikke: Jep jeg tror heller ikke lige den går i glemmebogen:'(

Anmeld

10. marts 2008

..

Nu er jeg jo førstegangs mor men har ladet mig fortælle at det er de første buler der er de værste, håber det bliver bedre med tiden 7 - 9 - 13 så har Smilla ikke fået nogen buler endnu men varer nok ikke længe selv om jeg gerne pakkede hende ind i bobbelplast og vat:D
- og tillykke til manden, det glemte jeg helt at skrive:)

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Macrolf skriver:

Nu er jeg jo førstegangs mor men har ladet mig fortælle at det er de første buler der er de værste, håber det bliver bedre med tiden 7 - 9 - 13 så har Smilla ikke fået nogen buler endnu men varer nok ikke længe selv om jeg gerne pakkede hende ind i bobbelplast og vat:D
- og tillykke til manden, det glemte jeg helt at skrive:)

Ja bobbelplast...hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det(?)

Anmeld

10. marts 2008

Tynen

Øv, stakkels Rosa-Lie!

Men, du er "heldigvis" ikke den første det er sket for!
De går heldigvis ikke så nemt i stykker..!

Håber at I trods alt får en god dag! Tillykke med husbonden! :)

Trine

Anmeld

10. marts 2008

Grynt

Godmorgen :) Sikke da en tur, hva 8( Hvor er det bare synd for hende men så sandeligt også for farmand...det er jo nok ham der har det allerværst :(

Trods bulen (og ja der kommer mange mange mange flere endnu) så håber jeg alligevel at far får en god fødselsdag, tillykke med ham :)

Grynt som også ville ønske unger var født med bubblewrap om sig ;)

Anmeld

10. marts 2008

birgittemarie

Årh nej, hvor var det synd for jer :'( Puha, det frygter jeg også hele tiden vil ske her, for for SYV SØREN de er da ude af kontrol, de babyer for tiden!! 8( Håber også, at I får en god fødselsdag for farmand alligevel (H) Tillykke med ham! Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.