Anonym skriver:
vis nogle genkender mig så vær søde at acceptere jeg vil være anonym.
jeg har stærkt på fornemmelsen at jeg er blevet gravid (meget svag test)
nu er det så at jeg ikke er sammen med ham jeg var sammen med for en måned siden hvor jeg blev gravid men mistede.
begyndte at bløde d.24 april (SA) og var sammen med ham der nu er min eks uden beskyttelse omkring d. 2 maj.
har så d. 16 maj været sammen med en hvor jeg tog en fortrydelses pille inden for de 72 timer som skrevet.
Efter har jeg så været sammen med ham fra d. 16 et par gange (uden beskyttelse) og ingen kommentare om det er dumt for det er jeg godt klar over.
Nu kommer så mit spørgsmål hvor stor er chancen for det er min eks fra omkring d. 2 og hvor stor er chancen for det er ham fra d.16 ?
Du skriver: Ingen kommentarer om hvor dumt det er, for det er du udmærket klar over.
Jeg undskylder på forhånd, men jeg tror ikke på dig! Jeg tror simpelthen ikke, du er klar over, hvor dumt det er, det du foretager dig. Ikke ud fra, hvad jeg kan læse i dit indlæg i hvert fald. Det vidner altså om en dybt uansvarlig indstilling - af flere omgange.
Jeg finder faktisk dit indlæg stødende og provokerende. Så lemfældig omgang med liv og forældreskaber, - det er efter min mening ikke ok.
Og ikke mindst du af alle implicerede i en uønsket graviditet- fortjener da bedre.
Håber, du kan få god støtte og hjælp til problemet her. Jeg ønsker dig held og lykke med det hele.
Anmeld