hvad er chancen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men DNA test kan jo først laves når barnet ER født og jeg tror det bliver meget svært at være 100 proent sikkert når menstrationen før samtidig har været en SA.

Hvis du kun har været sammen med ham fra den 16. få gange (da du jo havde en anden kæreste før det) så tror jeg nu nok jeg ville vælge ikke at få det barn og så vente at se hvad tiden bringer. Med mindre du meget gerne vil have barnet

jeg tror ikke det er et foster der skal beholdes lige meget hvad.

på trods af at jeg længe har ønsket mig et barn mere skal det ikke være for en hver pris, jeg vil ikke sætte et barn til verden der skal deles mellem to personer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

vis nogle genkender mig så vær søde at acceptere jeg vil være anonym.

jeg har stærkt på fornemmelsen at jeg er blevet gravid (meget svag test)

nu er det så at jeg ikke er sammen med ham jeg var sammen med for en måned siden hvor jeg blev gravid men mistede.

begyndte at bløde d.24 april (SA) og var sammen med ham der nu er min eks uden beskyttelse omkring d. 2 maj.

har så d. 16 maj været sammen med en hvor jeg tog en fortrydelses pille inden for de 72 timer som skrevet.

Efter har jeg så været sammen med ham fra d. 16 et par gange (uden beskyttelse) og ingen kommentare om det er dumt for det er jeg godt klar over.

Nu kommer så mit spørgsmål hvor stor er chancen for det er min eks fra omkring d. 2 og hvor stor er chancen for det er ham fra d.16 ?

Du skriver: Ingen kommentarer om hvor dumt det er, for det er du udmærket klar over.

Jeg undskylder på forhånd, men jeg tror ikke på dig! Jeg tror simpelthen ikke, du er klar over, hvor dumt det er, det du foretager dig. Ikke ud fra, hvad jeg kan læse i dit indlæg i hvert fald. Det vidner altså om en dybt uansvarlig indstilling - af flere omgange.

Jeg finder faktisk dit indlæg stødende og provokerende. Så lemfældig omgang med liv og forældreskaber, - det er efter min mening ikke ok.

Og ikke mindst du af alle implicerede i en uønsket graviditet- fortjener da bedre.

Håber, du kan få god støtte og hjælp til problemet her. Jeg ønsker dig held og lykke med det hele.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Du skriver: Ingen kommentarer om hvor dumt det er, for det er du udmærket klar over.

Jeg undskylder på forhånd, men jeg tror ikke på dig! Jeg tror simpelthen ikke, du er klar over, hvor dumt det er, det du foretager dig. Ikke ud fra, hvad jeg kan læse i dit indlæg i hvert fald. Det vidner altså om en dybt uansvarlig indstilling - af flere omgange.

Jeg finder faktisk dit indlæg stødende og provokerende. Så lemfældig omgang med liv og forældreskaber, - det er efter min mening ikke ok.

Og ikke mindst du af alle implicerede i en uønsket graviditet- fortjener da bedre.

Håber, du kan få god støtte og hjælp til problemet her. Jeg ønsker dig held og lykke med det hele.

Ved det lyder som jeg ikke ved hvor dumt det har været men det ved jeg så ganske udemærket.

Sagen er den at min nuværende eks og jeg ønskede et barn og prøvede længe men han har valgt at smutte desværre.

Grunden til jeg ikke ønsker at gennemføre en evt gravilitet med ham er der flere grunde til og jeg står alene med mine andre børn og syntes ikke det ville være fair for nogle at få en til som det er nu.

Min eks hallederrede sagt han ikke vil støtte med noget med mindre vi finder sammen igen og det er desværre ikke muligt heller, så han vil havde barnet 7/7 selv om han ikke har tid eller råd men mener at hans forældre så må betale "gildet".

Så må jeg indrømme at jeg syntes det er bedre på den anden måde selv om det skære dybt i mit hjerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.