hvad er chancen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2012

Anonym trådstarter

vis nogle genkender mig så vær søde at acceptere jeg vil være anonym.

jeg har stærkt på fornemmelsen at jeg er blevet gravid (meget svag test)

nu er det så at jeg ikke er sammen med ham jeg var sammen med for en måned siden hvor jeg blev gravid men mistede.

begyndte at bløde d.24 april (SA) og var sammen med ham der nu er min eks uden beskyttelse omkring d. 2 maj.

har så d. 16 maj været sammen med en hvor jeg tog en fortrydelses pille inden for de 72 timer som skrevet.

Efter har jeg så været sammen med ham fra d. 16 et par gange (uden beskyttelse) og ingen kommentare om det er dumt for det er jeg godt klar over.

Nu kommer så mit spørgsmål hvor stor er chancen for det er min eks fra omkring d. 2 og hvor stor er chancen for det er ham fra d.16 ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kommer jo helt an på hvornår du har haft in mens!! Vh stine

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Kommer jo helt an på hvornår du har haft in mens!! Vh stine

Den kom som en SA d. 24 april

Anmeld

31. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så vil jeg tror at chancen for at det er din ex der er størs. Men det ku også godt være ham den anden, når i nu har været sammen flere gang! Vh stine

Anmeld

31. maj 2012

mortilnoahogmelina

Jeg tror nu personligt at der er størst chance for det er ham fra d 16 der er faren hvis du er gravid ..

men du kan os være "uheldig/heldig" at det bare er HCG rester fra din SA ...

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Så vil jeg tror at chancen for at det er din ex der er størs. Men det ku også godt være ham den anden, når i nu har været sammen flere gang! Vh stine

ok.

Syntes bare det er forvirrende

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jeg tror nu personligt at der er størst chance for det er ham fra d 16 der er faren hvis du er gravid ..

men du kan os være "uheldig/heldig" at det bare er HCG rester fra din SA ...

har fået taget blodprøver da sa var der og der sagde de hcg var normalt igen

Anmeld

31. maj 2012

Anonym

Den er svært. Også fordi en SA måske rykker det hele lidt.

Men hvis man går ud fra, at du har alm. æl hver 14 dag, så skulle skulle du have haft ælløsning den 5 og så vil jeg sige at der måske er mest sandsynlighed for den som var sammen med den. 2. maj, men tænker også at hvis du har taget en fortrydelsespille den 16. ville den så ikke have udrydet (virkelig dårlig ord men ved ikke hvad jeg ellers skal skrive) hvis du var blevet gravid 2. maj?

Hvis du er gravid, ville jeg snakke med lægen om det og jeg ville helt sikkert få lavet en DNA test når barnet var født så det er 100 procent sikkert at det er den rigtige far som skal være i barnets liv/betale.

Hvis man er gravid trods fortrydelsespiller er der så risiko for misdannelser hos fosterne? (syntes jeg, at have læst en gang med det var lige da de var kommet frem så ved ikke om det har ændret sig)

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den er svært. Også fordi en SA måske rykker det hele lidt.

Men hvis man går ud fra, at du har alm. æl hver 14 dag, så skulle skulle du have haft ælløsning den 5 og så vil jeg sige at der måske er mest sandsynlighed for den som var sammen med den. 2. maj, men tænker også at hvis du har taget en fortrydelsespille den 16. ville den så ikke have udrydet (virkelig dårlig ord men ved ikke hvad jeg ellers skal skrive) hvis du var blevet gravid 2. maj?

Hvis du er gravid, ville jeg snakke med lægen om det og jeg ville helt sikkert få lavet en DNA test når barnet var født så det er 100 procent sikkert at det er den rigtige far som skal være i barnets liv/betale.

Hvis man er gravid trods fortrydelsespiller er der så risiko for misdannelser hos fosterne? (syntes jeg, at have læst en gang med det var lige da de var kommet frem så ved ikke om det har ændret sig)

vis den største chance er at det er min eks der skulle være årsag til denne gravilitet så må jeg erkende at jeg har taget et valg om at ende den.

Vis det er den anden må jeg snakke med ham og høre hvad vi gør om vi skal havde det eller ende det

Anmeld

31. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

vis den største chance er at det er min eks der skulle være årsag til denne gravilitet så må jeg erkende at jeg har taget et valg om at ende den.

Vis det er den anden må jeg snakke med ham og høre hvad vi gør om vi skal havde det eller ende det

Men DNA test kan jo først laves når barnet ER født og jeg tror det bliver meget svært at være 100 proent sikkert når menstrationen før samtidig har været en SA.

Hvis du kun har været sammen med ham fra den 16. få gange (da du jo havde en anden kæreste før det) så tror jeg nu nok jeg ville vælge ikke at få det barn og så vente at se hvad tiden bringer. Med mindre du meget gerne vil have barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.