Se lige lillebror!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2009

Tynen

Kom til ( ) at bestille tid til en kønsscanning idag hos scanningsjordemoderen i Silkeborg - Og sikke en service!
3 kvarters scanning i både 2- og 3D og verdens sødeste scanningsjm.

Og se så lige her.....
Jeg er dybt forelsket!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Mary

SIkke nogle fantastiske billeder!!!!! Hvor er de bare klare og tydelige selvom du ikke er længere henne! Er helt vild med de billeder hvor man også kan se hans små ben og armene er oppe ved hovedet, eeeij suk!

Annika lå og puttede sig ind i moderkagen i sin tid, så på trods af hele to tider lykkedes det ikke at få så klare billeder!

Anmeld

24. april 2009

Ny mor

Hvor fantastisk - tænk at man kan se så meget - han er jo et lille barn allerede og sikke nogle fine muller han har i benene

kh Birgitte

Anmeld

24. april 2009

Lise

iiihhh, tænk at det dejlige drengebarn ligger indeni i din mave Hvor er du heldig..

Han er jo bare fin

Anmeld

24. april 2009

birgittemarie

Neeeeej, hvor er han dejlig!!!

Hvordan og hvor får man sådan en scanning? Og hvad koster det? Sådan en vil jeg bare også have!

Det er altså så vildt at se, at der virkelig ligger sådan et helt barn inde i ens mave...

Er Stig ikke lykkelig over at skulle have en dreng? Det er altså noget særligt at få en af samme køn som én selv... Selvfølgelig også at få en af modsatte køn, men det har I jo prøvet.

Knus B

Anmeld

24. april 2009

Tynen

Mary skriver:

SIkke nogle fantastiske billeder!!!!! Hvor er de bare klare og tydelige selvom du ikke er længere henne! Er helt vild med de billeder hvor man også kan se hans små ben og armene er oppe ved hovedet, eeeij suk!

Annika lå og puttede sig ind i moderkagen i sin tid, så på trods af hele to tider lykkedes det ikke at få så klare billeder!

Ja, de er bare så tydelige og bare super glad for dem!
Den "pude" der ligger til venstre for hans hoved er åbenbart min moderkage (Egentlig ret ærgeligt ord når man tænker over det ) han brugte som hovedpude mens vi var der - Suk

Lidt en skam at Annika allerede havde prinsesse-nykker i foster-stadiet

Anmeld

24. april 2009

Muffinmus

he he, så kan du købe den body der:-) fede billeder. hvordan gik det med undskyldningerne overfor din mor og stig???
Lækker unge...tror han får samme næse som Stella

Anmeld

24. april 2009

Tynen

Neeeeej, hvor er han dejlig!!!

Hvordan og hvor får man sådan en scanning? Og hvad koster det? Sådan en vil jeg bare også have!

Det er altså så vildt at se, at der virkelig ligger sådan et helt barn inde i ens mave...

Er Stig ikke lykkelig over at skulle have en dreng? Det er altså noget særligt at få en af samme køn som én selv... Selvfølgelig også at få en af modsatte køn, men det har I jo prøvet.

Knus B

Jeg fik den lavet (Og de 4 andre scanninger for den sags skyld ) hos

www.scanningsjordemoderen.dk i Silkeborg!

Jeg ELSKER bare den klinik! Magen til sødt kvindemenneske skal man dælme lede længe efter!!

Du kan finde priser inde på deres hjemmeside.
Jeg har købt en scanningspakke, så skal derop igen i juni.
Det er en smule dyrt måske, men synes virkelig det er ALLE pengene værd!

Anmeld

24. april 2009

linemus

Nårh, bette pus. Det er ikke til at forstå, at han er inde i din mave Sikke flotte billeder. Jeg kan godt forstå, du er helt væk i ham:

Knus Line

Anmeld

24. april 2009

Juniors mor

Hvor er han dog kær - det er da næsten ikke til at holde ud at skulle vente næsten 20 uger mere på at holde ham, hva'?.....
Super gode billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.