Hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Dubai skriver:

Tag en test.

Jeg blev gravid paa p-piller (uden at have misset en pille), jeg havde ingen tegn paa graviditet overhovedet foer jeg pludselig maerkede et lille spark.

Har nu en dreng paa 9mdr

Der er cirka 1 uge til jeg skal stoppe på mine p-piller for pause kan vel ikke teste før der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Min søster blev gravid på p-piller, og fødte en lille dreng i april.
Hun var 9 uger henne før hun tog til lægen, stinkende syg, og opdagede det.

Og han er sund og rask?

Også en ubehagelig måde at opdage det på

Anmeld

31. maj 2012

Hulubulu86

Anonym skriver:

Der er cirka 1 uge til jeg skal stoppe på mine p-piller for pause kan vel ikke teste før der?

Nogen kan teste foer tid og paa positivt resultat

Men fortsaet paa pillen, der sker altsaa ikke noget ved den ekstra uge.

jeg var paa p-piller i 5 mdr foer jeg fandt ud af jeg var gravid og min dreng er sund og rask. Jeg ville dog oenske jeg havde vidst det noget foer

Har du glemt en pille?

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Dubai skriver:

Nogen kan teste foer tid og paa positivt resultat

Men fortsaet paa pillen, der sker altsaa ikke noget ved den ekstra uge.

jeg var paa p-piller i 5 mdr foer jeg fandt ud af jeg var gravid og min dreng er sund og rask. Jeg ville dog oenske jeg havde vidst det noget foer

Har du glemt en pille?

Fik ikke fat i en ny pakke før efter sidste pause var slut så gik en halv uge uden piller :s og tænkte ikke videre over det og vi havde sex uden kondom 2 gange på den tid plus en del gange i selve pille pausen

Anmeld

31. maj 2012

Hulubulu86

Anonym skriver:

Fik ikke fat i en ny pakke før efter sidste pause var slut så gik en halv uge uden piller :s og tænkte ikke videre over det og vi havde sex uden kondom 2 gange på den tid plus en del gange i selve pille pausen

det var jo lidt dumt

Altsaa det skader ikke at fortsaette med pillerne i de dage, men jeg ville maaske stoppe alligevel, tage en test efter 1-2 uger, hvis testen er negativ saa brug kondomer indtil naeste menstruation og start saa paa p-piller igen (eller hoer hvad laegen anbefaler)

Jeg tog mine piller i 5mdr af min graviditet og det var laegen paa ingen maader bekymret over (heller ikke jordemoderen), hun sagde at det ikke skadede fosteret.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Dubai skriver:

det var jo lidt dumt

Altsaa det skader ikke at fortsaette med pillerne i de dage, men jeg ville maaske stoppe alligevel, tage en test efter 1-2 uger, hvis testen er negativ saa brug kondomer indtil naeste menstruation og start saa paa p-piller igen (eller hoer hvad laegen anbefaler)

Jeg tog mine piller i 5mdr af min graviditet og det var laegen paa ingen maader bekymret over (heller ikke jordemoderen), hun sagde at det ikke skadede fosteret.

Det ved jeg (klask i hovedet smiley) Men var blevet så van til at gå uden pillerne fordi jeg jo ikke havde taget dem i pausen at jeg glemte alt om at skulle have fat i dem. Var det ikke fordi min kæreste spurgte til om jeg havde husket pillen så var der nok gået lidt længere før jeg var kommet i tanke om at jeg skulle starte op igen

Tror bare lige jeg venter den uge her og så ser om den er positiv eller negativ.

Anmeld

31. maj 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Og han er sund og rask?

Også en ubehagelig måde at opdage det på

Ja han er som han skal være. Hun er blevet scannet lidt mere end andre

Anmeld

31. maj 2012

Camilla30

Hvis jeg havde den mindste mistanke om at jeg var gravid på p-piller, ville jeg stoppe med at tage dem øjeblikkeligt 

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvis jeg havde den mindste mistanke om at jeg var gravid på p-piller, ville jeg stoppe med at tage dem øjeblikkeligt 

Tja... Føler mig bare dum.. Sidst jeg havde mistanke blev selv min læge irriteret på mig Jeg har været gravid før på p-piller og opdagede det ikke før jeg pludselig blødte meget voldsomt bare sådan lige pludseligt (altså SA) og der havde jeg ingen graviditets tegn.. Så er lidt nervøs for at det bare er mit hoved der spiller mig et puds

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.