Hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Har en meget lille anelse om at jeg måske er gravid... Men er på p-piller og går lige nu og forsætter på dem fordi jeg før har bildt mig selv noget ind som ikke er der.... Men kom sådan til at tænke i går.. At hvis jeg skulle gå hen og få en positiv test.... Kan man så ikke risikere at få en SA når man stopper på p-pillerne? :s Eller?

Regner ikke direkte med at jeg skulle være gravid, men dum som jeg er har jeg glemt mine p-piller et par gange så skal lige teste for en sikkerheds skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Har en meget lille anelse om at jeg måske er gravid... Men er på p-piller og går lige nu og forsætter på dem fordi jeg før har bildt mig selv noget ind som ikke er der.... Men kom sådan til at tænke i går.. At hvis jeg skulle gå hen og få en positiv test.... Kan man så ikke risikere at få en SA når man stopper på p-pillerne? :s Eller?

Regner ikke direkte med at jeg skulle være gravid, men dum som jeg er har jeg glemt mine p-piller et par gange så skal lige teste for en sikkerheds skyld

Ring og snak med din læge. jeg ved faktisk ikke hvad der sker.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Ring og snak med din læge. jeg ved faktisk ikke hvad der sker.

hmm det virker også bare dumt at ringe til ham.. Men må vel lige vente og se om der skulle være noget så må jeg vel ringe derefter hvis det er

Anmeld

31. maj 2012

pemiro

Anonym skriver:

Min læge fortalte at man skal stoppe med det samme, da det muligvis kan skade foster hvis man fortsætter når fosteret ikke længere bruger blommesækken.

Blev selv gravid på piller og stoppede med det samme..

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Min læge fortalte at man skal stoppe med det samme, da det muligvis kan skade foster hvis man fortsætter når fosteret ikke længere bruger blommesækken.

Blev selv gravid på piller og stoppede med det samme..

Ja men min krop har bare snydt mig så mange gange at det ville irritere mig grusomt hvis jeg skulle smide dem og der så ikke er noget

Plus bruger fosteret ikke blommesækken de første 4-5 uger?

Anmeld

31. maj 2012

pemiro

Anonym skriver:

Ja men min krop har bare snydt mig så mange gange at det ville irritere mig grusomt hvis jeg skulle smide dem og der så ikke er noget

Det ved jeg intet om.
Men vil da mene at det er lidt risikabelt at fortsætte hvis du ønsker barnet hvis det er der..
Ja det er træls at stoppe på sine piller, men er det ikke bedre at være på den sikre side og så bruge kondomer i mellemtiden hvis det viser sig at være en fuser?

Anmeld

31. maj 2012

pemiro

Anonym skriver:

Det ved jeg intet om.
Men vil da mene at det er lidt risikabelt at fortsætte hvis du ønsker barnet hvis det er der..
Ja det er træls at stoppe på sine piller, men er det ikke bedre at være på den sikre side og så bruge kondomer i mellemtiden hvis det viser sig at være en fuser?

Anmeld

31. maj 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Min søster blev gravid på p-piller, og fødte en lille dreng i april.
Hun var 9 uger henne før hun tog til lægen, stinkende syg, og opdagede det.

Anmeld

31. maj 2012

Hulubulu86

Tag en test.

Jeg blev gravid paa p-piller (uden at have misset en pille), jeg havde ingen tegn paa graviditet overhovedet foer jeg pludselig maerkede et lille spark.

Har nu en dreng paa 9mdr

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Det ved jeg intet om.

Jo vil gerne have det hvis det er der.. Men ved også bare at det vil udstikke skænderier fordi jeg var overbevist i 2-3 måneder sidst fordi min mens ikke ville komme efter jeg var stoppet på p-piller..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.