LR85 skriver:
Ja havde jo, måske naivt, glædet mig meget til mit jordemoderbesøg i dag.
Havde håbet hun ville lave indvendig undersøgelse, eller satte lidt dag eller andet for igangsættelse.
Men nej, hun målte de ting hun skulle og så fik jeg en tid om en uge 
Ved godt jeg nok havde forventet for meget, men er bare SÅ dårlig til ikke a vide hva der skal ske.
Nå, så går næste håb til a fødsel selv starter (gerne om 5 min)
Sådan havde jeg det også med mit det sidste JM besøg her i tirsdags.
Man føler virkelig der år for meget rutine og hurtig tjek i den.
Jeg havde håbet på en hindeløsning ligesom da jeg ventede min datter, men nej det lavede de ikke længere før man var over termin. Øv
Og det med at undersøge indvendig tror jeg bare slet ikkevde har tid til længere i konsultationen.
Men onsdag var jeg jo så til sidste vækstscanning og fik tid til igangsættlse på tirsdag. Her spurgte jeg om han ville scanne min livmoderhals, da jeg havde haft sådan en mærkelig uro, og n fornemmelse af at der foregik noget der nede modning eller lign. Men det ville han ikke, for som han sagde kunne det jo sagtens være jeg var begyndt at åbne mig og vr moden, men at det jo ikke var nogen garanti for at der ville ske noget inden for den næste uge alligevel. Så man kan ikke rigtg bruge de indvndige undersøgelser til noget før man har veer, i følge ham 
Men jeg kunne nu godt være fristet til at ringe til fødegngen i weekenden og sige jeg har mange krftig plukveer, om de ville tjekke mig :p
De tvinger os jo lidt til det når ikk de vil buge tid på det under konsultationernr. He he
Men det kan være smerterne kommer helt af sig selv efter en tur til zoneterapi i dag 
Hov det blev da lidt langt. ;-)