39+6 og kedeligt jordemoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

lio

Øv... Det er bare så svært ikke at sætte små forventninger op.. især når du er SÅ tæt på....  krydser for at der sker noget meget snart så du slet ikke når den tid om en uge.

(puster en håndfuld vestøv efter dig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Mine3hjertebørn

LR85 skriver:

Ja havde jo, måske naivt, glædet mig meget til mit jordemoderbesøg i dag. 

Havde håbet hun ville lave indvendig undersøgelse, eller satte lidt dag eller andet for igangsættelse. 

Men nej, hun målte de ting hun skulle og så fik jeg en tid om en uge 

Ved godt jeg nok havde forventet for meget, men er bare SÅ dårlig til ikke a vide hva der skal ske. 

Nå, så går næste håb til a fødsel selv starter (gerne om 5 min)

Sådan havde jeg det også med mit det sidste JM besøg her i tirsdags. 

Man føler virkelig der år for meget rutine og hurtig tjek i den. 

Jeg havde håbet på en hindeløsning ligesom da jeg ventede min datter, men nej det lavede de ikke længere før man var over termin. Øv

Og det med at undersøge indvendig tror jeg bare slet ikkevde har tid til længere i konsultationen. 

Men onsdag var jeg jo så til sidste vækstscanning og fik tid til igangsættlse på tirsdag. Her spurgte jeg om han ville scanne min livmoderhals, da jeg havde haft sådan en mærkelig uro, og n fornemmelse af at der foregik noget der nede modning eller lign. Men det ville han ikke, for som han sagde kunne det jo sagtens være jeg var begyndt at åbne mig og vr moden, men at det jo ikke var nogen garanti for at der ville ske noget inden for den næste uge alligevel. Så man kan ikke rigtg bruge de indvndige undersøgelser til noget før man har veer, i følge ham

Men jeg kunne nu godt være fristet til at ringe til fødegngen i weekenden og sige jeg har mange krftig plukveer, om de ville tjekke mig :p

De tvinger os jo lidt til det når ikk de vil buge tid på det under konsultationernr. He he

Men det kan være smerterne kommer helt af sig selv efter en tur til zoneterapi i dag

Hov det blev da lidt langt. ;-)

Anmeld

1. juni 2012

LR85

Mine3hjertebørn skriver:

Sådan havde jeg det også med mit det sidste JM besøg her i tirsdags. 

Man føler virkelig der år for meget rutine og hurtig tjek i den. 

Jeg havde håbet på en hindeløsning ligesom da jeg ventede min datter, men nej det lavede de ikke længere før man var over termin. Øv

Og det med at undersøge indvendig tror jeg bare slet ikkevde har tid til længere i konsultationen. 

Men onsdag var jeg jo så til sidste vækstscanning og fik tid til igangsættlse på tirsdag. Her spurgte jeg om han ville scanne min livmoderhals, da jeg havde haft sådan en mærkelig uro, og n fornemmelse af at der foregik noget der nede modning eller lign. Men det ville han ikke, for som han sagde kunne det jo sagtens være jeg var begyndt at åbne mig og vr moden, men at det jo ikke var nogen garanti for at der ville ske noget inden for den næste uge alligevel. Så man kan ikke rigtg bruge de indvndige undersøgelser til noget før man har veer, i følge ham

Men jeg kunne nu godt være fristet til at ringe til fødegngen i weekenden og sige jeg har mange krftig plukveer, om de ville tjekke mig :p

De tvinger os jo lidt til det når ikk de vil buge tid på det under konsultationernr. He he

Men det kan være smerterne kommer helt af sig selv efter en tur til zoneterapi i dag

Hov det blev da lidt langt. ;-)

Det er bare 'rart' a andre kan føle lidt med ens skuffelse. 

Og det med a modningen a livmoderhalsen ikke skulle have noget med fødsel a gøre, er jeg lidt i tvivl om jeg tror på. 

For mig handler det også om at hvis livmoderhalsen er helt umoden og man slet ikke er åben, og de derved ikke kan tage vandet, skal jeg også have kejsersnit. 

Men min jordemoder ville i det mindste se indvendig den 7/6, for a give et praj om man overhoved er ved a åbne sig så der er chance for fødsel eller man er helt lukket og det nok blir kejsersnit

Anmeld

1. juni 2012

Mine3hjertebørn

LR85 skriver:

Det er bare 'rart' a andre kan føle lidt med ens skuffelse. 

Og det med a modningen a livmoderhalsen ikke skulle have noget med fødsel a gøre, er jeg lidt i tvivl om jeg tror på. 

For mig handler det også om at hvis livmoderhalsen er helt umoden og man slet ikke er åben, og de derved ikke kan tage vandet, skal jeg også have kejsersnit. 

Men min jordemoder ville i det mindste se indvendig den 7/6, for a give et praj om man overhoved er ved a åbne sig så der er chance for fødsel eller man er helt lukket og det nok blir kejsersnit

Jah jeg har det på præcis samme måde. 

Nu hvor jeg ved jeg skal sættes i gang, vil jeg bare så gerne vide hvor "klar" jeg er, så ved man ligesom også hvad udsigterne er for igangsættelsen osv. 

Hader når det hele er så uvist. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.