Har I hørt om Speedstacking?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Heidi72

:-)

Sælger det også selv, men er absolut også meget begejstret for det  helt privat! Og begge mine egne drenge er helt skudt i det!

- det er korrekt at det ikke er nyt som sådan da det har eksisteret i USA siden starten af 80'erne. Men det er først nu det for alvor hitter herhjemme, og lige nu boomer det på SFO'erne rundt om i landet.

Hilsen

Heidi/Drengeting.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

L&V

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Speedstacking er sommerens nye dille, og ungerne ELSKER det :-)

Vi fik vores første speed stackers igår, og allerede 20 min efter var den ældste på 8 år i fuld gang med at stacke.

Se video her: https://www.facebook.com/#!/Drengeting.dk

Speedstacking er virkelig sjovt, og når det så samtidig udvikler hånd-øje koordination, koncentration, akademisk kunnen og meget mere, så kan man da næsten ikke bede om mere...

Speedstacking er en sport for alle, - man behøver ikke være atletisk for kunne være med, men det gør heller ikke noget at man er. Man kan kæmpe mod sig selv, eller mod kammeraterne, og rundt omkring i landet bliver der arrangeret turneringer o.lign. så har man lyst til at bringe det videre kan man også det.

Skal I også være med på dillen, klik her:

http://drengeting.dk/shop/speed-stacking-29c1.html

- og så hav en rigtig god dag :-)

Heidi / Drengeting.dk

Jeg har stemt blankt da jeg har hørt om det og absolut ikke finder det interessant

Anmeld

31. maj 2012

Sara.

Jeg forstår ikke helt hvad det er? hvad nyt der er i det? Kunne man evt. ikke bare tage nogle plastik krus fra Ikea og bruge? Eller?
Nysgerrig - ja, men tror ikke det er noget vi køber

Anmeld

31. maj 2012

SukkerDronning

Der mangler svar muligheder.

Jeg har ikke hørt om det før nu. Jeg syntes absolut ikke det lyder interresant. Min datter er halvandet år, derfor er det heller ikke relevant. Hvis det var relevant, tror jeg stadig ikke, at jeg gad bruge penge på det. Det lyder som en dille al a yoyo, bare endnu dyre.

Jeg syntes der er meget andet legetøj, der er langt mere "genialt".

Anmeld

31. maj 2012

Heidi72

Ja 1 1/2 år er nok lige lille nok :-)

Det er ikke bare en dille ala yoyo, og selvfølgelig kan man bruge et par billige engangs plastikkrus, men det giver ikke det samme udbytte. De originale Speed Stacks er designet så at man netop kan få det flow det kræver at kunne gøre det hurtigt og præcist. De holder formen og er glatte indeni så de lettere skiller sig fra hinanden. Derfor vil det hurtigt blive kedeligt og man kan ikke få det til at fungere hvis man bruger kopper der ikke er lavet til det.

Hvorfor er det ikke bare en dille? Det er det ikke fordi det rent faktisk er undersøgt og vist at Speed Stacking kan give op til 30% forbedring af øje/hånd koordination og hurtighed. Ligeledes mener forskerne at det forbedrer indlæringsevnen fordi man træner hjernen i at bruge begge hjernehalvdele. Så ud over at det bare er rigtig sjovt, så giver det også indlæringsmæssig bonus. 

Hilsen

Heidi / Drengeting.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.