Har I hørt om Speedstacking?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kendte du til SpeedStacking før du læste mit indlæg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.954 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Heidi72

Speedstacking er sommerens nye dille, og ungerne ELSKER det :-)

Vi fik vores første speed stackers igår, og allerede 20 min efter var den ældste på 8 år i fuld gang med at stacke.

Se video her: https://www.facebook.com/#!/Drengeting.dk

Speedstacking er virkelig sjovt, og når det så samtidig udvikler hånd-øje koordination, koncentration, akademisk kunnen og meget mere, så kan man da næsten ikke bede om mere...

Speedstacking er en sport for alle, - man behøver ikke være atletisk for kunne være med, men det gør heller ikke noget at man er. Man kan kæmpe mod sig selv, eller mod kammeraterne, og rundt omkring i landet bliver der arrangeret turneringer o.lign. så har man lyst til at bringe det videre kan man også det.

Skal I også være med på dillen, klik her:

http://drengeting.dk/shop/speed-stacking-29c1.html

- og så hav en rigtig god dag :-)

Heidi / Drengeting.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Heidi / Drengeting.dk skriver:

Speedstacking er sommerens nye dille, og ungerne ELSKER det :-)

Vi fik vores første speed stackers igår, og allerede 20 min efter var den ældste på 8 år i fuld gang med at stacke.

Se video her: https://www.facebook.com/#!/Drengeting.dk

Speedstacking er virkelig sjovt, og når det så samtidig udvikler hånd-øje koordination, koncentration, akademisk kunnen og meget mere, så kan man da næsten ikke bede om mere...

Speedstacking er en sport for alle, - man behøver ikke være atletisk for kunne være med, men det gør heller ikke noget at man er. Man kan kæmpe mod sig selv, eller mod kammeraterne, og rundt omkring i landet bliver der arrangeret turneringer o.lign. så har man lyst til at bringe det videre kan man også det.

Skal I også være med på dillen, klik her:

http://drengeting.dk/shop/speed-stacking-29c1.html

- og så hav en rigtig god dag :-)

Heidi / Drengeting.dk

Ja, jeg har hørt om det.

For et par uger siden var der en dreng inde i Natholdet, som lige var blevet mester - enten Europa eller Verden - kan ikke huske det.

Det var vildt imponerende, hvad han kunne

Anmeld

31. maj 2012

FruStolpe

Jeg har stemt blankt da jeg synes der manglede en svarmulighed.
Jeg har godt hørt om det, og set det i TV`et.

Men det er ikke noget vi ville købe og bruge herhjemme. Vi er langt mere til udendørs leg og tumling

Anmeld

31. maj 2012

Heidi72

Vi elsker også udendørs leg og tumling, men der er jo dage hvor man bare kryber indenfor, - og så er der i øvrigt ingen der forbyder at man stacker udenfor. Man skal bare bruge et bord, og et havebord kan sagtens bruges..

Anmeld

31. maj 2012

Kay

har stemt blankt... da jeg har hørt om det... men det er ik ret relevant for os at havde.... da den lille stadig ligger i maven

Anmeld

31. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Har aldrig hørt om det før som sådan..

Men det er jo ikke noget nyt, har set det mange gange før

Anmeld

31. maj 2012

Mumto3

Øh, er det en reklame for noget du selv sælger? eller er du almindelig privat kunde der bare deler din begjestring?

Anmeld

31. maj 2012

Chri9000

Mumto3 skriver:

Øh, er det en reklame for noget du selv sælger? eller er du almindelig privat kunde der bare deler din begjestring?

Det noget hun sælger.. ser det da ud til, fra hendes web butik

Anmeld

31. maj 2012

Mumto3

UPS!!! Ser nu at der står Erhverv under dit profil billed! Undskyld det havde jeg ikke set. Så nu ved jeg det

Anmeld

31. maj 2012

Chri9000

Godt så.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.