hvornår kunne man begynde at se at du var gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang omkring uge 14-15. Et barn.

Anden gang omkring uge 20. Et barn. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Dorthe1986

Har lige kigget på de mavebilleder jeg har på computeren Jeg har et taget da jeg var 10 uger henne og der ligner jeg bare en der fed men allerede 2 uger senere i uge 12, ser jeg gravid ud Og derfra gik det ellers bare møgstærkt

Og jeg ventede et barn

Anmeld

31. maj 2012

JS<3

Jeg venter mit første barn, og er i uge 19 idag (:

De mennesker omkring mig, (ser mig dagligt) har kunne se det omkring uge 15-16. - Men jeg er først selv begyndt at se det nu, og er sikker på at omverdenen ikke er spor i tvivl om at jeg er gravid

Anmeld

31. maj 2012

Guldimaven

Jeg kunne selv se det i uge 20..

Andre kunne nok først se det omkring 22-23 uge.

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

Første gang uge 8

Anden gang uge 6

Anmeld

31. maj 2012

mortilnoahogmelina

1 gang omkring uge 20 - et barn
2 gang altså nu vil jeg sige omkring uge 16 - et barn

Anmeld

31. maj 2012

lio

Det er meget svingende hvornår folk har kunne se det, er endda blevet spurgt 2 gange om jeg har født. Har også mødt bekendte på gaden og de har intet bemærket helt op til 7. måned men jeg begyndte at bule i blusen sådan tydeligt efter 4. - 5. måned - der begyndte de første på arbejde at lægge mærke til det.

Anmeld

31. maj 2012

lio

Laijona Äiti skriver:

Det er meget svingende hvornår folk har kunne se det, er endda blevet spurgt 2 gange om jeg har født. Har også mødt bekendte på gaden og de har intet bemærket helt op til 7. måned men jeg begyndte at bule i blusen sådan tydeligt efter 4. - 5. måned - der begyndte de første på arbejde at lægge mærke til det.

og er gravid med ét barn.

Anmeld

31. maj 2012

Kay

jeg var meget oppustet i sarten så var ik mere end 10 uger henne før selv folk i toget begynte at snakke til mig om baby og var sikker på det var tvillinger

der er nu kun en og det var bare en masse luft i starten...

men er stadg en del stører end min kollega der er en måned længere henne end mig...

Anmeld

31. maj 2012

-Sigrid-

Missq4 skriver:

jeg kunne godt tænke mig at høre hvornår man kunne se på jer at i var gravide og om i har vente en eller tvillinger håber så mange så mulige vil svare

Jeg så ikke gravid ud med min datter da min far tog offshore da jeg var 24 uger henne, så bare oppustet ud. Da han kom hjem igen to uger senere gispede han og ... Var overrasket for at sige det mildt

Til gengæld var jeg enorm da jeg var højgravid. Jeg stillede mad på min mave og spiste derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.