hvornår kunne man begynde at se at du var gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.989 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

Missq4

jeg kunne godt tænke mig at høre hvornår man kunne se på jer at i var gravide og om i har vente en eller tvillinger håber så mange så mulige vil svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Clisolka

Missq4 skriver:

jeg kunne godt tænke mig at høre hvornår man kunne se på jer at i var gravide og om i har vente en eller tvillinger håber så mange så mulige vil svare

Jeg var omkring 11-12 uger henne da folk begyndte at spørge mig om jeg havde en lille hemmelighed - jeg gemte en pige i hendes egen

Anmeld

30. maj 2012

L&V

Missq4 skriver:

Godt 16 - 20 uger før så jeg bare fed ud

Anmeld

30. maj 2012

Ciss

Missq4 skriver:

Første gang ca uge 15 (en baby)

Anden gang ca uge 13 (en baby)

Det er jo enormt individuelt. Min ene søster så ud, som om hun ventede tvillinger, da hun var halvejs med den første. Den anden så ud som om hun var halvejs, da hun var højgravid.

Anmeld

30. maj 2012

Ciss

Ciss skriver:

Første gang ca uge 15 (en baby)

Anden gang ca uge 13 (en baby)

Det er jo enormt individuelt. Min ene søster så ud, som om hun ventede tvillinger, da hun var halvejs med den første. Den anden så ud som om hun var halvejs, da hun var højgravid.

Eller det var da, jeg begyndte at se tyk ud. Tydelig gravidfacon kom først en månedstid efter.

Anmeld

30. maj 2012

LinLin

Jeg blev spurgt inden nf anden gang (dvs uge 13...)

Første gang kan jeg ikke huske, men det var meget senere!

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Omkring uge 12 - dog var jeg ret oppustet fra omkring uge 8, men folk kunne se at jeg var gravid da jeg var ca 3 mdr henne.

/Fenja

Anmeld

30. maj 2012

D-Micka

1. gang omkring uge 14-15..

og 2. gang 11. uge

Anmeld

30. maj 2012

LR85

altså hvis folk siger før uge 10, så må det simpelthen være REN luft og oppustedhed.

baby er jo så lille a den stadig ligger HELT DYBT nede i bækkenet.

Jeg tror man kunne se små tegn ved uge 13-15, og sådan tydeligt for andre omkring uge 16-20 stykker

Anmeld

30. maj 2012

Tona

Missq4 skriver:

Første gang i uge 8.

Anden gang i uge 6.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.