vores værste frygt (bil)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2009

Susan1978

vores Gearkasse er vist gået.. her snakker vi ikke bare en renovering på 10.000.. hvis det er hele gearkassen snakker vi en ny automat gearkasse til over 2o.ooo + arb løn.. L
Den fejlede intet i går da jeg kørte hjem og da jannik og jeg skulle ud at spise og i bio.. var den mærkelig.. det manuelle gearskift virker ikke, den kører kun i omkring 4. Gear og så hopper den helt vildt når man skifter fra bakgear til Drive..
Har en tid ude på volkevogn her kl 10.. så vil en jannik kender fra Round Table sætte deres apparat til og se om han kan se hvad der er galt.. vil i ikke godt sammen med mig krydse alt hvad kan krydses for at det ”bare” er en eller anden dims der er hoppet af eller en dims som kan skiftes, ja bare det ikke er hele gearkassen…………………………………….. DETTTE ER VORES VÆRSTE FRYGT, ved denne bil.. og vi skylder sgu stadig 40.000 på den.
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVVVVVVVVVVVVVV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Astrid P

24. april 2009

Rasmine

Fy for pokker, Susan.

Anmeld

24. april 2009

Tynen

24. april 2009

Susan1978

hvis det viser sig at testdimsen har ret, så er det BARE en dims til 147,-

Den fortalte at en stopknap ikke virkede og det vil sige at bremselyset ikke virker ordentligt.. og hvad har det så med gearkassen at gøre..

ja det hele er elektronisk og da koplingen også er bremsen i sådan bil med automat gear.. så hænger det hele vist sammen. ... har fået en tid på mandag til at få sat en ny stopknap dims på..

Så håber jeg dælme de har ret ..

det viste sig jo faktisk at da jeg kørte her til morgen fejlede den ikke noget, så det var jo også lidt mystisk..

hader biler, de skal bare virke.. ikke så meget bøvl.

Anmeld

24. april 2009

birgittemarie

Pyyha, Susan, der fik jeg lige koldsved på ryggen af rædsel!
Godt, at alt så vidt er godt.
Mange krydsede fingre for, at det bare var det!

Knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.