Weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2009

SaNiNa

ja det vides ikke rigtig endnu... vi skulle til mine forældre hele weekenden... men lige nu ved jeg jo sp ikke rigtig... men har pakket...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

LotteN

Janep skriver:

uh jam det lyder da super

Men da jeg ikke er nogen lolitadukke fylder jeg nok stadig en del når jeg er tømt for luft

Meen en støre kuffert ku måske gøre det

I har da vidst mange gode ideer jer to
I skal ige tænke på jeg også skal have tøj og bleer med til Lærke, og der er jo altså også en hvis vægt man må have med - har I glemt det

Anmeld

24. april 2009

saxa

Idag skal vi bare nyde det gode vejr, og en tur til Sæby og besøge Farmor og Farfar i campingvognen.
I morgen til svømning, som vi går til hver lørdag formiddag..
Søndag skal vi til konfirmation (gaab)

Anmeld

24. april 2009

Mira0911

LotteN skriver:

I har da vidst mange gode ideer jer to
I skal ige tænke på jeg også skal have tøj og bleer med til Lærke, og der er jo altså også en hvis vægt man må have med - har I glemt det

Ja.. det er en rigtig stor kuffert du have fat i... Så kan vi os være der... Noget med at man kan give lidt i betaling for at have det mere med end man må ?

Bliiiir vidst liiige syrt nok så tror jeg... ØV BØV..!

Anmeld

24. april 2009

Mormilla

Vi har snakket om at vi skal hygge os hele weekenden. Bare os 3 Vi plejer altid at skal noget, men ikke denne weekend

Så det bliver til hygge i haven, gå tur i skoven, grille, rødvin og film til os, når den bette er lagt i seng

Anmeld

24. april 2009

fam.4xc

Jeg skal jobbe i weekenden... så i morgen skal Claes og pigerne ned til farmor og bedste far og spise morgenmad - og kl 14 kommer der en og kikker barnevogn og når så jeg er hjemme ved 15.30 tiden skal vi hjem til mine forældre og spise sammen med min søster og hendes familie og fejre mine forældres 40 års bryllups dag

Søndag har jeg fået lov at smutte kl 14 og der skal vi så i lufthavnen og vinke til farmor og bedstefar der rejser 6 uger.... de når lige hjem til vi holder Carolines 4 års føsdag

Anmeld

24. april 2009

LauraLW

Min kæreste skal arbejde imorgen, så jeg skal vist være lidt huslig, sortere tøj og sko i skabet (så bliver der jo plads til nyt, hehe), og være lidt flittig studerende (yeah right, det ser dog meget godt ud på skrift).
Når Thomas får fri kører vi sydpå ned til min mor, som næsten lige er flyttet på landet. Søndag skal vi til lolland til sviger-muttis fødselsdag... Og så var den weekend vist gået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.