Weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2009

LotteN

Janep skriver:

ååårh super...
Ku du ikk lii pakke mig ned i din kuffert?

Håber du får en god tur

Jo, intet problem, hvis jeg lige pifter luften ud af dig ført, så fylder du jo nok ikke så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Øv øv øv.. jeg skal sidde indenfor, foran computeren og skrive eksamensopgave, mens jeg kigger ud på manden lege med kattene og lånehunden ude i haven i 25 graders varme

Anmeld

24. april 2009

Valle81

Min dejlige kæreste og han Søn kommer og er hos Asta og mig hele weekenden. Så står den på total hygge og afslapning. Dagene tager vi som de kommer, men mon ikke der bliver til nogle udflugter eller to, og hvis vejret holder, så skal grillen helt klart startes:0)

Anmeld

24. april 2009

Janep

LotteN skriver:

Jo, intet problem, hvis jeg lige pifter luften ud af dig ført, så fylder du jo nok ikke så meget

uh jam det lyder da super

Men da jeg ikke er nogen lolitadukke fylder jeg nok stadig en del når jeg er tømt for luft

Meen en støre kuffert ku måske gøre det

Anmeld

24. april 2009

Mira0911

Janep skriver:

uh jam det lyder da super

Men da jeg ikke er nogen lolitadukke fylder jeg nok stadig en del når jeg er tømt for luft

Meen en støre kuffert ku måske gøre det

En stor kuffert.. så kan jeg og Janep være der...

Anmeld

24. april 2009

Stumpen

I dag har vi alle fri og tager derfor til Herning og shopper..
I morgen aften skal jeg og en anden fra seminariet til Herning til en 3. fra seminariet og spise og bagefter skal vi til koncert med "Danser med drenge" -en gave fra dem til mig, da vi blev færdige som gogger..
Ellers skal vi nyde vejret og nok også en tur til jyllands miniparkzoo..

Anmeld

24. april 2009

KarinaIda

I aften skal manden spille poker med gutterne, og jeg og lillepigen tager over til en veninde og hendes to sønner....

Imorgen og søndag skal jeg arbejde, første gang efter min barsel, bliver nok meget hårdt...
Manden skal også arbejde imorgen, og søndag skal han hygge med prinsessen mens mor her er på arbejde,...

Og om aftenen skal vi nok slappe af....

Anmeld

24. april 2009

malou

Vi skal på en week.tur til Oslo med skøn mad, vin og masser af sjusser... bare Dennis og jeg Victor skal derfor for 1 gang overnatte alene hos sin farmor. Kommer til at savne ham vildt men glæder mig også til vores tur sammen. god week. til alle

knus malou

Anmeld

24. april 2009

Janep

Dutte84 skriver:

En stor kuffert.. så kan jeg og Janep være der...

heh jaah

Anmeld

24. april 2009

saxa

LotteN skriver:

Jamen jeg kan da lige nævne det igen....
Idag skal jeg pakke og imorgne rejser v itil Tyrkiet
Så der blvier jeg lige den næste uges tid - og håber godt nok på der kommer en masse

Du skal da også gøre os andre misundelige herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.