Summen i benene :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

MMOGM

Fenja09 skriver:

Nogen får det tidligere end andre og jeg f.eks havde tabt 8 kg så man kunne slet ikke se at jeg havde vand i kroppen - jo måske lidt på mine fødder hehe men ikke noget vildt

Vi håber at det bare var en overanstrengelse og at du kan gå roligt til bussen næste gang

Det kan jeg godt se, og det er jo nok også forskelligt fra person til person hihi 

Men mange tak for dit svar  Ja, vi håber det bare var det, og ja, gå til bussen bliver noteret ned bag øret  hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Eliza

hmm det havde jeg altså også.. og faktisk til tider også direkte ondt i skinnebenene.. også hvis jeg bare dinglede med mine ben fra en stol.. aner ikke om det var "usynligt" vand.. havde kun lidt vand i mine fingre jeg kunne se.. 

men alt i alt tror jeg ikke det er farligt, jeg har da en lækker dreng og begge mine ben endnu 

Anmeld

31. maj 2012

MMOGM

Eliza skriver:

hmm det havde jeg altså også.. og faktisk til tider også direkte ondt i skinnebenene.. også hvis jeg bare dinglede med mine ben fra en stol.. aner ikke om det var "usynligt" vand.. havde kun lidt vand i mine fingre jeg kunne se.. 

men alt i alt tror jeg ikke det er farligt, jeg har da en lækker dreng og begge mine ben endnu 

Hihi det er jeg glad for at hører !  Så håber jeg også at jeg beholder begge ben, og får en lækker dreng (venter også en dreng)  

Tak for svar.

Anmeld

31. maj 2012

Eliza

Mikkala91 skriver:

Hihi det er jeg glad for at hører !  Så håber jeg også at jeg beholder begge ben, og får en lækker dreng (venter også en dreng)  

Tak for svar.

lækker dreng er jeg sikker på du/i får.. benen kan man isåfald lære at klare sig uden muhaha    Det er sikkert helt harmløst men du kan jo spørge din læge/jm næste gang i ses  rigtig meget held og lykke med resten af graviditeten, og husk at nyde den søde vente tid 

Anmeld

1. juni 2012

MMOGM

Eliza skriver:

lækker dreng er jeg sikker på du/i får.. benen kan man isåfald lære at klare sig uden muhaha    Det er sikkert helt harmløst men du kan jo spørge din læge/jm næste gang i ses  rigtig meget held og lykke med resten af graviditeten, og husk at nyde den søde vente tid 

Hihi mange tak

Ja, jeg vil lige forhører mig om det.

Ja, jeg vil nyde det imens jeg ikke er overbelastet af en KÆMPE mave, og vand i hele kroppen hehe (håber jeg dog ikke jeg får)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.