Summen i benene :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

MMOGM

Er i uge 25, og idag skulle jeg gå lidt hurtigt efter bussen, men pludselig begyndte det bare at summe helt vildt i begge mine ben, nede ved skinnebenet, som om de begyndte at sove 

Hvad pokker er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

serinasmor

Mikkala91 skriver:

Er i uge 25, og idag skulle jeg gå lidt hurtigt efter bussen, men pludselig begyndte det bare at summe helt vildt i begge mine ben, nede ved skinnebenet, som om de begyndte at sove 

Hvad pokker er det?

er det der stadig for så skal du ringe til lægen ... 

ellers har du / baby bare klemt på en nerve - sidstnævnte er ikke farligt

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Tror det skyldes vand i kroppen, men kan selvfølgelig ikke udelukke at det kan skyldes andre ting. Gik det hurtigt over eller er det kommet igen senere?

/Fenja

Anmeld

30. maj 2012

MMOGM

serinasmor skriver:

er det der stadig for så skal du ringe til lægen ... 

ellers har du / baby bare klemt på en nerve - sidstnævnte er ikke farligt

Det er ovre, det varede kun 1-2 minutter 

så håber ikke det er farligt hehe.

Anmeld

30. maj 2012

MMOGM

Fenja09 skriver:

Tror det skyldes vand i kroppen, men kan selvfølgelig ikke udelukke at det kan skyldes andre ting. Gik det hurtigt over eller er det kommet igen senere?

/Fenja

Ja, det gik forholdsvis hurtigt over  det varede 1-2min. men det var ubehageligt.

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Mikkala91 skriver:

Ja, det gik forholdsvis hurtigt over  det varede 1-2min. men det var ubehageligt.

Hele kroppen er jo ret belastet når man er gravid, så kan godt være at du bare har gået lidt for hurtigt efter bussen og så har belastet dine ben for meget. Kan også være at du har lidt vand i kroppen, som så tynger benene.

Anmeld

30. maj 2012

MMOGM

Fenja09 skriver:

Hele kroppen er jo ret belastet når man er gravid, så kan godt være at du bare har gået lidt for hurtigt efter bussen og så har belastet dine ben for meget. Kan også være at du har lidt vand i kroppen, som så tynger benene.

Tror også det måske er en overbelastning, håber i hvert fald ikke det er vand i kroppen allerede hehe 

Man bliver bare lidt forskrækket fordi man ikke har oplevet det før hihi 

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Mikkala91 skriver:

Tror også det måske er en overbelastning, håber i hvert fald ikke det er vand i kroppen allerede hehe 

Man bliver bare lidt forskrækket fordi man ikke har oplevet det før hihi 

Vandet i kroppe kan sagtens være der uden du bider mærke i det - jeg anede ikke at jeg havde vand i kroppen førend jeg fik af vide, at jeg havde karpal tunnelsyndrom, som så skyldes vand der presser på nerverne i håndleddene, AV! Ellers led jeg ikke af det, heldigvis

Anmeld

30. maj 2012

MMOGM

Fenja09 skriver:

Vandet i kroppe kan sagtens være der uden du bider mærke i det - jeg anede ikke at jeg havde vand i kroppen førend jeg fik af vide, at jeg havde karpal tunnelsyndrom, som så skyldes vand der presser på nerverne i håndleddene, AV! Ellers led jeg ikke af det, heldigvis

Når for pokker, troede simpelthen først man fik vand i kroppen senere henne hehe  

Det må godt nok have været ubehageligt! av av 

Men tror at jeg venter på den næste bus næste gang istedet for at gå så hurtigt hehe 

Anmeld

30. maj 2012

Fenja09

Mikkala91 skriver:

Når for pokker, troede simpelthen først man fik vand i kroppen senere henne hehe  

Det må godt nok have været ubehageligt! av av 

Men tror at jeg venter på den næste bus næste gang istedet for at gå så hurtigt hehe 

Nogen får det tidligere end andre og jeg f.eks havde tabt 8 kg så man kunne slet ikke se at jeg havde vand i kroppen - jo måske lidt på mine fødder hehe men ikke noget vildt

Vi håber at det bare var en overanstrengelse og at du kan gå roligt til bussen næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.