Update på Åhhh så begynder tankerne igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

Ja altså en fin lille spirer der lå lige så stille, lidt for stille i følge jordmoderen, hun blev faktisk lidt bekymret. Jeg løb op til 3 sal og ned igen af trapper, jeg hoppede rundt og svingede med bækkenet fra side til side, men den ville bare ikke vende sig, så man kunne se alle de ting man skulle se til Md scanningen. Hun fortalte mig min moderkage fyldte meget og fostervandet lå i små pytter, der var ikke meget og derfor var hun bange for om min baby kunne svømme rundt derinde og udvikle sig, siden den slet ikke gad at vende rundt?

Så efter 1½ times scanning uden hun kunne få fat på en overlæge ville hun sende os hjem, og bede os komme igen senere på dagen. Men så fik overlægen tid og vi kom ind igen. 

Hovedet på  vores lille bebs var lidt smalt fra øre til øre, men alle hjerne halvdele m.m så ud til at være i orden, så vi må jo formode det bare er en lidt lang hovedskal vores baby får? Jordmoderen virkede lidt skeptisk, men overlægen sagde "Alle børn er ikke ens, og det ser ud som det skal"

Overlægen scannede mig så og fandt hjertet med fine kamrer frem og tilbageløb med det hele så det var også fint. Størrelse på lårben og arm passede også til termins datoen, så den vokser jo som den skal.

Overlægen nævnte ingenting om fostervandet eller andet som jormoderen havde været lidt skeptisk omkring.. Så igen må jeg formode at det ikke er faretruende, ellers havde de vel raeageret? 

Hmmf altså alt i alt lever vores lille spir, der er lidt trangt med plads men jeg håber det nok skal gå. 

(må indrømme efter alle de informationer, og bekymrede miner fra jordmoder m.m.. blev mine bekymringer faktisk ikke rigtig formindsket, fra igår? ) ARGH! 

Men altså jeg skal ikke til genscannig eller noget, jeg skal kun gå hos min læge og jordmor. Og hvis de havde set problemer skulle jeg jo nok til ekstra kontroller? 

Det var dejligt at se spiren i maven idag, men Puha, den gør det da heller ikke nemt for sin mor når den ikke gider andet end at bevæge tæerne og hænderne en smule... 

Håber sådan Alt er vel hos mig, men de blandede informationer bekymrer mig lidt.. 

kan godt forstå du er lidt rundtosset..

det lyder som at den står på en masse vand..  og bare vent, du får den dejligste baby i armene snart.. og du kan jo berolige dig selv om et par uger med en scanning i selv køber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Masig

Camillos skriver:

tak søde jeg håber.. Synes bare det er så grimt når de bliver usikre omkring det... Ja hun har nok ikke været så erfaren.. men altså Ja ikke alle babyer er lige aktive men  ville da mene spiren skulle flytte sig bare en smule efter løb hop og skubben til maven i ½ time.. 

Men nej Trodsig var den .. hos os var det omvendt til Nf var den meget aktiv og til Ts scanning uge 18 var den lige så passiv som idag og ville bestemt heller ikke ændre stilling selvom der blev puffet til den.. 

Jeg må prøve at nyde det og tro på der ikke er noget galt.. nogen gange har jeg bare svært ved at stole på Autoriteter.. 

Jeg var også oppe og hoppe og ryste med numsen og alt muligt til NF men den ville bare ikke flytte på sig... De er lidt på tværs de små allerede før de kommer ud....

Tror sagtens du kan tage det roligt og nyde det, og så snart du kan begynde at mærke den, så er der jo ingen tvivl... Der går formentlig ikke så mange uger endnu hvis ikke du allerede kan mærke den...

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Vi ved desværre ikke om han vidste noget, men da jeg kom til igangsættelse var han meget overbeskyttende og tog ingen chancer, så det gør igen en i tvivl.

Ja, håber du klare den, selvom jeg nu kender alt til den nervøsitet.

Jeg forstår dig... Øv er ked af jeres tab, det må have været en hård omgang for jer! tak for støtten og du får et kæmpe  herfra 

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Masig skriver:

Jeg var også oppe og hoppe og ryste med numsen og alt muligt til NF men den ville bare ikke flytte på sig... De er lidt på tværs de små allerede før de kommer ud....

Tror sagtens du kan tage det roligt og nyde det, og så snart du kan begynde at mærke den, så er der jo ingen tvivl... Der går formentlig ikke så mange uger endnu hvis ikke du allerede kan mærke den...

Jeg har en stor og foranliggende moderkage, så der kan gå noget tid endnu.. Nogle gange tror jeg jeg mærker den.. Men er ikke sikker.. så der går nok lidt uger endnu ..  

Hehe ja trodsige det må man nok sige.. Tak for din støtte 

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

kan godt forstå du er lidt rundtosset..

det lyder som at den står på en masse vand..  og bare vent, du får den dejligste baby i armene snart.. og du kan jo berolige dig selv om et par uger med en scanning i selv køber..

Ja det tror jeg også jeg vil gøre omkring uge 26- 28 bare for at være sikker på den stadigvæk har det godt.. og tak for opmuntringen søde 

Anmeld

30. maj 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Jeg forstår dig... Øv er ked af jeres tab, det må have været en hård omgang for jer! tak for støtten og du får et kæmpe  herfra 

Tak og i lige måde

Anmeld

30. maj 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

Ja det tror jeg også jeg vil gøre omkring uge 26- 28 bare for at være sikker på den stadigvæk har det godt.. og tak for opmuntringen søde 

og husk at drikke masser af vand her i varmen..

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

og husk at drikke masser af vand her i varmen..

det skal jeg nok .. men det hjælper desværre ikke på fostervandet.. ... men det skal nok gå

Anmeld

30. maj 2012

ønskebørn74

Camillos skriver:

det skal jeg nok .. men det hjælper desværre ikke på fostervandet.. ... men det skal nok gå

det sagde min læge da til mig..  at for at sikre at kroppen har recurserne til at danne nok, skulle jeg drikke rigtigt meget vand..

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

ønskebarn74 skriver:

det sagde min læge da til mig..  at for at sikre at kroppen har recurserne til at danne nok, skulle jeg drikke rigtigt meget vand..

Okay Jeg spurgte ellers jordmoderen hvad man kunne gøre ved at der ikke var så meget fostervand? .. Hun sagde man ikke kunne gøre noget.. hmm .. altså.. Man blir da forvirret af det her.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.