Camillos skriver:
Ja altså en fin lille spirer der lå lige så stille, lidt for stille i følge jordmoderen, hun blev faktisk lidt bekymret. Jeg løb op til 3 sal og ned igen af trapper, jeg hoppede rundt og svingede med bækkenet fra side til side, men den ville bare ikke vende sig, så man kunne se alle de ting man skulle se til Md scanningen. Hun fortalte mig min moderkage fyldte meget og fostervandet lå i små pytter, der var ikke meget og derfor var hun bange for om min baby kunne svømme rundt derinde og udvikle sig, siden den slet ikke gad at vende rundt?
Så efter 1½ times scanning uden hun kunne få fat på en overlæge ville hun sende os hjem, og bede os komme igen senere på dagen. Men så fik overlægen tid og vi kom ind igen.
Hovedet på vores lille bebs var lidt smalt fra øre til øre, men alle hjerne halvdele m.m så ud til at være i orden, så vi må jo formode det bare er en lidt lang hovedskal vores baby får? Jordmoderen virkede lidt skeptisk, men overlægen sagde "Alle børn er ikke ens, og det ser ud som det skal"
Overlægen scannede mig så og fandt hjertet med fine kamrer frem og tilbageløb med det hele så det var også fint. Størrelse på lårben og arm passede også til termins datoen, så den vokser jo som den skal.
Overlægen nævnte ingenting om fostervandet eller andet som jormoderen havde været lidt skeptisk omkring.. Så igen må jeg formode at det ikke er faretruende, ellers havde de vel raeageret?
Hmmf altså alt i alt lever vores lille spir, der er lidt trangt med plads men jeg håber det nok skal gå.
(må indrømme efter alle de informationer, og bekymrede miner fra jordmoder m.m.. blev mine bekymringer faktisk ikke rigtig formindsket, fra igår? ) ARGH!
Men altså jeg skal ikke til genscannig eller noget, jeg skal kun gå hos min læge og jordmor. Og hvis de havde set problemer skulle jeg jo nok til ekstra kontroller?
Det var dejligt at se spiren i maven idag, men Puha, den gør det da heller ikke nemt for sin mor når den ikke gider andet end at bevæge tæerne og hænderne en smule...
Håber sådan Alt er vel hos mig, men de blandede informationer bekymrer mig lidt.. 
det lyder som at den står på en masse vand..
og bare vent, du får den dejligste baby i armene snart.. og du kan jo berolige dig selv om et par uger med en scanning i selv køber..