Camillos skriver:
Okay? mistede du begge dine tivllinge piger? og hvordan kunne hun se den var gal med anastacia?
Ja vi har penge, men kæresten synes ikke det virker nødvendigt så det er nok min angst der vækker gru i mig igen, igen og igen...
Jeg skal til egen Jm om 6 dage og tror jeg vil tage en snak med hende omkring Md scanningen for måske at få en mulighed for at få en be eller afkraftning på de spørgsmål jeg sidder med tilbage. Synes det hele var meget forvirrende for os.. Men igen når overlægen siger der intet er galt og jodmoderen så intet gør efter scanningen, med ekstra scanning Ol. må det da være ok ? .. 2 mennesker tager da sjældent fejl eller?
Mistede kun isabella og anastasia har det perfekt

men han (ja mandlig jordemoder) holte meget øje med isabellas hjerte, men alt så ud som det skulle, man kunne bare mærke, at der var et eller andet han ikke sagde og var selv til jordemoder 4 dage efter og hun sagde heller ikke noget, tre uger efter findes hun død derinde, hun var livlig og aktiv til md, der var bare den der uro over jordemoder.
Jeg stiller blankt på overlægerne, de var fantastiske resten af graviditeten og ham der flest gange scannede mig, sagde altid hvad han så og hvordan det gik derinde og vidste glædeligt når anastasia øvende vejrtrækning, nikkede eller hvad der nu skete derinde, så jeg ville bestemt have tiltro til overlægen, de er jo mere uddannet end jordemødrene.
Kan godt forstå du har brug for at snakke med din jordemoder og få afklaret en masse.
Anmeld