Update på Åhhh så begynder tankerne igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Tanja1234

Camillos skriver:

Aii tak det lyder lidt ligesom mit forløb, dog har mit fostervand ikke sivet ... hehe.. Ja da overlægen kiggede på hovedformen efter jormoderen havde taget målene sagde overlægen det samme at de "langskallede" børn ofte var det kønneste .. smiler.

Dvs de sagtens kan udvikle sig selvom det er Meget småt med fostervand? .. Min jm mente ikke det var alt for småt med fostervandet, men var lidt bekymret for om barnet havde plads nok til at udvikle sig. Tusind tak for din kommentar den var faktisk meget beroligende

Det vigtigste er nok at vandet ikke er gået. I vores tilfælde var der jo "åbent" op til barnet og vi fik at vide at vi ikke skulle regne med at vi ville få et levende barn med hjem og i bedste fald kunne vi håbe på at få en ekstremt for tidligt født pige. Men vores datter kæmpede helt til PKS i 33+6

Barnet bruger fostervandet til at udvikle sine lunger og der dannes hele tiden nyt - det var derfor det lykkedes for os trods alt. Vores datter havde for det meste 2 til 3 søer på mellem 3 og 4 cm - og det var det hele. Så jeg tror der skal virkelig meget til før at det påvirker de små..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

Okay? mistede du begge dine tivllinge piger? og hvordan kunne hun se den var gal med anastacia? 

Ja vi har penge, men kæresten synes ikke det virker nødvendigt så det er nok min angst der vækker gru i mig igen, igen og igen... 

Jeg skal til egen Jm om 6 dage og tror jeg vil tage en snak med hende omkring Md scanningen for måske at få en mulighed for at få en be eller afkraftning på de spørgsmål jeg sidder med tilbage. Synes det hele var meget forvirrende for os.. Men igen når overlægen siger der intet er galt og jodmoderen så intet gør efter scanningen, med ekstra scanning Ol. må det da være ok ? .. 2 mennesker tager da sjældent fejl eller?

Mistede kun isabella og anastasia har det perfekt men han (ja mandlig jordemoder) holte meget øje med isabellas hjerte, men alt så ud som det skulle, man kunne bare mærke, at der var et eller andet han ikke sagde og var selv til jordemoder 4 dage efter og hun sagde heller ikke noget, tre uger efter findes hun død derinde, hun var livlig og aktiv til md, der var bare den der uro over jordemoder.

Jeg stiller blankt på overlægerne, de var fantastiske resten af graviditeten og ham der flest gange scannede mig, sagde altid hvad han så og hvordan det gik derinde og vidste glædeligt når anastasia øvende vejrtrækning, nikkede eller hvad der nu skete derinde, så jeg ville bestemt have tiltro til overlægen, de er jo mere uddannet end jordemødrene.

Kan godt forstå du har brug for at snakke med din jordemoder og få afklaret en masse.

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Tanja1234 skriver:

Det vigtigste er nok at vandet ikke er gået. I vores tilfælde var der jo "åbent" op til barnet og vi fik at vide at vi ikke skulle regne med at vi ville få et levende barn med hjem og i bedste fald kunne vi håbe på at få en ekstremt for tidligt født pige. Men vores datter kæmpede helt til PKS i 33+6

Barnet bruger fostervandet til at udvikle sine lunger og der dannes hele tiden nyt - det var derfor det lykkedes for os trods alt. Vores datter havde for det meste 2 til 3 søer på mellem 3 og 4 cm - og det var det hele. Så jeg tror der skal virkelig meget til før at det påvirker de små..

okay .. hende her jordmoderen målte ikke rigtigt på fostervandet heller.. men viste og nævnte de små søer med fostervand. Er glad for jeres lille pige var så stærk og overlevede oddsene... Hvis de hele tiden danner nyt fostervand burde jeg jo også få mere og mere jo længere hen jeg kommer det håber jeg så Men der skal jo ingenting til at bekymre en når den  lille spir ikke vil rode rundt som de fleste andre børn... 

Åhh mødre og bekymringer..

Anmeld

30. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

Ja det vil jeg også mene så er bare nød til at slappe af nu og nyde det.. spiren var SÅÅÅ fin

Ja det er du. Selvom det er svært. Giv dig lov at være positiv .

SKØØNT!... Fandt i ud af hvad det var, eller vil i have det som en dejlig overraskelse.?!.

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Kofoed. skriver:

Mistede kun isabella og anastasia har det perfekt men han (ja mandlig jordemoder) holte meget øje med isabellas hjerte, men alt så ud som det skulle, man kunne bare mærke, at der var et eller andet han ikke sagde og var selv til jordemoder 4 dage efter og hun sagde heller ikke noget, tre uger efter findes hun død derinde, hun var livlig og aktiv til md, der var bare den der uro over jordemoder.

Jeg stiller blankt på overlægerne, de var fantastiske resten af graviditeten og ham der flest gange scannede mig, sagde altid hvad han så og hvordan det gik derinde og vidste glædeligt når anastasia øvende vejrtrækning, nikkede eller hvad der nu skete derinde, så jeg ville bestemt have tiltro til overlægen, de er jo mere uddannet end jordemødrene.

Kan godt forstå du har brug for at snakke med din jordemoder og få afklaret en masse.

åhhh undskyld fejltagelsen(med navnene). Oki, ja det er bare ikke fedt de så ved der er noget galt men undlader at sige noget som helst .. Det er da overhovedet ikke FEDT?! 

Okay, jeg tror også jeg holder fast på overlægens ord og må stikke min nervøsitet op et andet sted... 

For bebsen er jo bestemt vokset som den skal og har det den skal ha af blodforsyning ben fingre tæer og hjerte blære nyrer m.m... lige som alle andre.. tror bare hurtigt man bliver for overbekymret...

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er du. Selvom det er svært. Giv dig lov at være positiv .

SKØØNT!... Fandt i ud af hvad det var, eller vil i have det som en dejlig overraskelse.?!.

yep.. men har familie herinde så venter lidt med af afsløre kønnet hehe.. 

Anmeld

30. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

yep.. men har familie herinde så venter lidt med af afsløre kønnet hehe.. 

SKØNT at i fik det at vide. Men ja, nogen gange er det hyggeligt nok at holde kortene tæt på hånden.

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

SKØNT at i fik det at vide. Men ja, nogen gange er det hyggeligt nok at holde kortene tæt på hånden.

jeg har bare lyst til at rååååbe ud til alle at det er EN ........... Hehe ..  

Så mon ikke jeg røber det snart? er ikke så god til det der med ik at fortælle omkring mit barn i lynets hast..

Anmeld

30. maj 2012

Kofoed.

Camillos skriver:

åhhh undskyld fejltagelsen(med navnene). Oki, ja det er bare ikke fedt de så ved der er noget galt men undlader at sige noget som helst .. Det er da overhovedet ikke FEDT?! 

Okay, jeg tror også jeg holder fast på overlægens ord og må stikke min nervøsitet op et andet sted... 

For bebsen er jo bestemt vokset som den skal og har det den skal ha af blodforsyning ben fingre tæer og hjerte blære nyrer m.m... lige som alle andre.. tror bare hurtigt man bliver for overbekymret...

Vi ved desværre ikke om han vidste noget, men da jeg kom til igangsættelse var han meget overbeskyttende og tog ingen chancer, så det gør igen en i tvivl.

Ja, håber du klare den, selvom jeg nu kender alt til den nervøsitet.

Anmeld

30. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

jeg har bare lyst til at rååååbe ud til alle at det er EN ........... Hehe ..  

Så mon ikke jeg røber det snart? er ikke så god til det der med ik at fortælle omkring mit barn i lynets hast..

Dt kan jeg godt forstå. Ville ikke selv kunne holde det hemmeligt. hehe

Glæder mig til at høre hvad det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.