uge 18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

JJAmåmamanmåmå

ja må godt nok indrømme det er noget bøvlet.. .. men tror bare at oddsene for jeg skal have en nem bekymrings fri graviditet er lave ... Men mon ikke spiren klarer sig alligevel... der var ikke noget decideret faretruende og efter gennemscanningen sagde de da trods alt at alle de vitale organer fungerede normalt...

Ja jeg må sige du har været en del igennem , så nej du er nok ikke heldig at få en bekymrings fri graviditet desværre ..

men som du selv siger så sagde de alt fungerede optimalt og det er jo dejligt . Tror den lille spire i din mave lever i bedste velgående . De kunne ikke se kønnet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Camillos

Pernille08 skriver:

Ja jeg må sige du har været en del igennem , så nej du er nok ikke heldig at få en bekymrings fri graviditet desværre ..

men som du selv siger så sagde de alt fungerede optimalt og det er jo dejligt . Tror den lille spire i din mave lever i bedste velgående . De kunne ikke se kønnet ?

Jo de kunne se Kønnet , men jeg har familie herinde så skjuler det lidt endnu .. haha ... Og tak, ja den levet jo i bedste velgående den er bare meget doven, efter din mor de trapper var ved at tage livet af mig! Puha

Anmeld

30. maj 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

ljejeg

Jo de kunne se Kønnet , men jeg har familie herinde så skjuler det lidt endnu .. haha ... Og tak, ja den levet jo i bedste velgående den er bare meget doven, efter din mor de trapper var ved at tage livet af mig! Puha

IH jeg glæder mig sådan til at høre hvad du venter . DEt er især spændende når nu vi er i termins gruppe sammen

HEhe jeg trortrapper tager pusten fra en hver , os mig

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Pernille08 skriver:

IH jeg glæder mig sådan til at høre hvad du venter . DEt er især spændende når nu vi er i termins gruppe sammen

HEhe jeg trortrapper tager pusten fra en hver , os mig

Jae det bliver såå spændende.. hehe .. skal nok komme med en opdatering senere på ugen mht kønnet..

Anmeld

30. maj 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

IIHdde

Jae det bliver såå spændende.. hehe .. skal nok komme med en opdatering senere på ugen mht kønnet..

Ih den glæder jeg mig til og vil holde øje med ..

Anmeld

30. maj 2012

mortilnoahogmelina

Nogen som vil kommentere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.