uge 18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

mortilnoahogmelina

I skal da lige have et mave billed .

Jeg er 18+2 idag , det er min 2 graviditet .
Og jeg har faktisk idag mærkede liv for første gang , en hel befrielse jeg har bekymret mig så meget ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Team Putte

Pernille08 skriver:

Og jeg har faktisk idag mærkede liv for første gang , en hel befrielse jeg har bekymret mig så meget ..

Skønt når du har gået og været bekymret!

Og fin mave, den er ik særlig stor trods det er 2. gang

Anmeld

30. maj 2012

mortilnoahogmelina

Team Putte skriver:

Skønt når du har gået og været bekymret!

Og fin mave, den er ik særlig stor trods det er 2. gang

Ja det er fantastisk , der faldt jo en sten fra ens hjerte ..

Og tusind tak , nej den er nemlig ikke særlig stor trods det er 2 gang . Men jeg var heller ikke så stor da jeg fødte sidst .

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

Pernille08 skriver:

Ja det er fantastisk , der faldt jo en sten fra ens hjerte ..

Og tusind tak , nej den er nemlig ikke særlig stor trods det er 2 gang . Men jeg var heller ikke så stor da jeg fødte sidst .

Jeg låner dig gerne lidt af min mave! uge 38 og +18 kg.. Godt med vand i kroppen og alt det sjove.. Det er ved at være tungt

Anmeld

30. maj 2012

mortilnoahogmelina

Team Putte skriver:

Jeg låner dig gerne lidt af min mave! uge 38 og +18 kg.. Godt med vand i kroppen og alt det sjove.. Det er ved at være tungt

Uh jeg tror jeg springer over vand i kroppen er aldrig sjovt . Men heldigvis er det snart slut og du har din guld klump hos dig

Anmeld

30. maj 2012

Team Putte

Pernille08 skriver:

Uh jeg tror jeg springer over vand i kroppen er aldrig sjovt . Men heldigvis er det snart slut og du har din guld klump hos dig

Ja der er lys for enden af tunnelen og sålænge vi har det vejr vi har nu så er det tåleligt Sveder jo som en gnu og fødderne bliver endnu større med alt det varme vi har haft!

Anmeld

30. maj 2012

mortilnoahogmelina

Team Putte skriver:

jja

Ja der er lys for enden af tunnelen og sålænge vi har det vejr vi har nu så er det tåleligt Sveder jo som en gnu og fødderne bliver endnu større med alt det varme vi har haft!

ÅRh ja kunne godt forstille mig det var et helved når det er så varmt . Men ja lys for enden at tunnelen er der heldigvis

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Pernille08 skriver:

ihhh hvor må det være skønt at mærke liv.. Jeg vil osss ! smiler. fiiin mave

Anmeld

30. maj 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

ihhh hvor må det være skønt at mærke liv.. Jeg vil osss ! smiler. fiiin mave

Tusind tak .
OG tusind tak for svar .

Ja det er faktisk en hel befrielse . Det var så rart at få et livs tegn der inde fra .

OG sikke noget med din scanning .

Anmeld

30. maj 2012

Camillos

Pernille08 skriver:

Tusind tak .
OG tusind tak for svar .

Ja det er faktisk en hel befrielse . Det var så rart at få et livs tegn der inde fra .

OG sikke noget med din scanning .

ja må godt nok indrømme det er noget bøvlet.. .. men tror bare at oddsene for jeg skal have en nem bekymrings fri graviditet er lave ... Men mon ikke spiren klarer sig alligevel... der var ikke noget decideret faretruende og efter gennemscanningen sagde de da trods alt at alle de vitale organer fungerede normalt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.