temp på 38.0 kl 3.20 !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2009

Nadi

Oliver vågnede i nat og kom ind til os, hen på natten vågnede jeg og kunne mærke han var våd. Nå tænkte jeg, op og skift ham oh hurtogt tilbage i seng igen (skulle op kl 5.45) men da jeg fik ham hevet op kogte han bare og var glo hed, han var ildrød über alles. Så jeg tog hans temperatur og der stod så 38.0 på termometeret
Dennis har jo heldigvis fri hver torsdag, så han har været hjemme hos ham hele dagen, og da jeg kom hjem fra klinikken var temperaturen steget til 38.3.
Oliver er bare blevet så øm i numsen fordi han kom til at rykke på sig da Dennis skulle måle hans temp, så nu græder og skriger han bare og siger av, jeg kunne ikke engang give ham en stik-pille for at lindre på det. Det skærer bare sådan i mit hjerte at se ham sådan
Og så synes jeg det er så synd at det lige skal være idag han er syg, der er nemlig bedsteforældredag hos dp'en imorgen, men hun vil at han skal være hjemme, hvor han er feberfri inden han må komme i dp.
Hans temperatur er faldet til 37.6 her til aften, så nu har jeg aftalt med dp'en at vi ser hvordan han har det imorgen tidlig, og så tager vi stilling til om han skal afsted.
Håber sådan at han er frisk nok imorgen, og at han sover igennem hele natten, så han kan komme til bedsteforældre dag med morfar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2009

Kaufie

Øv da - heldigvis kan det hurtigt skifte med temperaturen - så mon ikke han er frisk til at komme afsted i morgen??

God bedring til ham.

Anmeld

23. april 2009

ivfmarie

Jarmen dog, Nadi... Det er vel knap nok feber??
Freja vågnede med 40,3 forleden - se det er feber! Hun var så varm at jeg næsten brædte mig ved at røre ved hende!!
'
Nå, men det var jo slet ikke det det gik ud på. God bedring til bettemand - uanset temperatur

Marie - off to bed!

Anmeld

23. april 2009

bette

uhha ... ikke sjovt.. det er godt nok en lav temp din dp tillader...
min dp er lige glad bare drengen er glad og tilfreds..

håber han er frisk imorgen..

sover han ik i træmmeseng mere??n

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.