Er jeres mave sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

projekt-ønskebarn

Synes smerten har bevæget sig fra skridtet helt forneden til skambenet foran og så lidt stræk i lysken. Der udover gik jeg lige på vægten imorges og har tabt mig 1-2 kg siden sidste torsdag, hmmm dumme krop. Min jordmoder har Tlf tid her over middag så ringer jeg lige til hende så jeg kan få ro i sjælen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Synes smerten har bevæget sig fra skridtet helt forneden til skambenet foran og så lidt stræk i lysken. Der udover gik jeg lige på vægten imorges og har tabt mig 1-2 kg siden sidste torsdag, hmmm dumme krop. Min jordmoder har Tlf tid her over middag så ringer jeg lige til hende så jeg kan få ro i sjælen  

Humm ja det er da lidt vildt at du har tabt dig så meget! Fik du fat i jordmoren?? Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

projekt-ønskebarn

Ja hun synes heldigvis ikke at der var noget der lød alarmerende så det var dejligt. Hun sagde jeg skulle geare lidt ned og slappe så meget af som muligt. Jeg har heldigvis kun 2 uger til barsel så det er fantastisk 

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

Ja hun synes heldigvis ikke at der var noget der lød alarmerende så det var dejligt. Hun sagde jeg skulle geare lidt ned og slappe så meget af som muligt. Jeg har heldigvis kun 2 uger til barsel så det er fantastisk 

Dejligt at der ik er længer tid til du går på barsel! Så ka du rigtig komme ud og nyde sommervejret med en tyk mave!! Og Ja det gælder bare om at slappe mest muligt af! Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

projekt-ønskebarn

Ja præcis, det bliver så dejligt og kan også mærke at det er meget tiltrængt efterhånden. Energien er ikke helt i top syns jeg  

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

Ja præcis, det bliver så dejligt og kan også mærke at det er meget tiltrængt efterhånden. Energien er ikke helt i top syns jeg  

Nej vi er jo nogle faggrupper som går fra 8 uger før termin ( mig ) og må indrømme at jeg i denne graviditet godt ku mærke at det var tiltrængt! Tror jeg ville være gået omkuld i den varme vi havde, i sidste uge ellers!!

Du må slappe alt de af du ka, når du har fri  Vh stine

Anmeld

2. juni 2012

projekt-ønskebarn

Ja jeg misunder jer virkelig . Jeg er studerende så jeg forbereder eksamen lige nu og har lige været igennem den mest stressede periode med opgaver fordi jeg afslutter alle mine fag så jeg kun mangler mit speciale efter barsel. Det har været umenneskeligt hårdt men håber det hele lønner sig i sidste ende. Og ja jeg prøver at slappe så meget som muligt hver gang muligheden byder sig og ser frem til om to uger. Weeehuuuuuuu  

Anmeld

2. juni 2012

sarahjylland

Min er sunket men er også 35+3

Anmeld

2. juni 2012

projekt-ønskebarn

Så er du også lige 3 uger længere end mig. Jeg synes det er tidligt for mit vedkommende

Anmeld

2. juni 2012

projekt-ønskebarn

Så er du også lige 3 uger længere end mig. Jeg synes det er tidligt for mit vedkommende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.