Er jeres mave sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

projekt-ønskebarn

Jeg synes min er sunket en smule, måske er det bare synsbedrag for er kun i uge 33, men jeg føler også at jeg har mere luft og den sidder anderledes - tænker bare at det kan den ikke være allerede???

Er jeres sunket? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

babyone

Jeg er i uge 33 som dig, og syntes også min mave er sunket lidt, eller sidder ihvertfald ikke helt så højt. Ligeledes kan jeg mærke mest fra lillemanden, i den nedereste del af maven.

Vi har jo heller ikke længe igen

Anmeld

30. maj 2012

projekt-ønskebarn

Tak for dit svar . Dejligt at jeg ikke er den eneste. Tænkte om det måske var indbildning men synes både at jeg har fået talje igen og hvis jeg sammenligner et billede frs Idag og i mandags så syns jeg godt at man kan ane det. Tænkte som sagt bare at det var aaaaalt for tidligt. Jeg mærker mest øverst i maven og i siden men det har jeg stort set kun gjort hele vejen igennem. 

Og ja du har ret, ikke så længe endnu. Glæder mig helt vildt til at gå på barsel om 2 ugers tid. Det er virkelig tiltrængt

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min er godt nok ik sunket endnu, men tror da sagtens det ka passe!!  Så må vi jo se et billede.... Vh stine

Anmeld

31. maj 2012

projekt-ønskebarn

Troede jeg havde uploadet to igår men det var på mit andet indlæg åbenbart

De kommer her! 

Det første er fra i mandags

Det andet er fra igår onsdag (synes den sank mellem disse dage)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2012

StineW79

Tror da den er sunket!! Vh stine

Anmeld

31. maj 2012

projekt-ønskebarn

Ja det er jeg altså også sikker på og Idag har jeg haft sådan en underlig ubehagelig tyngende fornemmelse for neden og ubehag når jeg går. Ringer til jordmoderen imorgen. Skal jeg være bekymret? Tænker at det er tidligt at hovedet står fast og jeg har ondt for neden  

Anmeld

31. maj 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Ja det er jeg altså også sikker på og Idag har jeg haft sådan en underlig ubehagelig tyngende fornemmelse for neden og ubehag når jeg går. Ringer til jordmoderen imorgen. Skal jeg være bekymret? Tænker at det er tidligt at hovedet står fast og jeg har ondt for neden  

Tror ik du ska være bekymret. Her har jeg også haft dage hvor det føles som om at det presser mere ned i understellet, fordi hun ligger og bore. Har haft det i flere uger, men det kommer og går! 

Hvis du er bekymret, ka du godt ringe til jordmor, men tror ik rigtigt hun ka gøre noget!? Vh stine

Anmeld

1. juni 2012

projekt-ønskebarn

Tak for dit svar Stine og dejligt at jeg ikke er den eneste der oplever det. Det er lidt betryggende  

Anmeld

1. juni 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Tak for dit svar Stine og dejligt at jeg ikke er den eneste der oplever det. Det er lidt betryggende  

Det var så lidt! Går det bedre?? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.