Termin idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Guldimaven

Monis skriver:

Ja patienthotellet var virkelig også godt. Fantastisk 24 timers hjælp, jordemødre og rigtig god mad. Vi har KUN ros til alt omkring vores fødsel i Aalborg.

Nå men held og lykke med det hele - nu kan det ikke vare længe

Dejligt!

Nej, håber ikke det varer så længe!! Men de mens smerter jeg havde i går er helt væk idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

grøn · ært

hep hep hep og masser af vestøv!! Håber du får en fantastisk oplevelse med fødslen og at den snart går igang 

Anmeld

31. maj 2012

Guldimaven

grøn · ært skriver:

hep hep hep og masser af vestøv!! Håber du får en fantastisk oplevelse med fødslen og at den snart går igang 

Tusind tak for det..

Anmeld

31. maj 2012

MariaJ

Du fårogså  lige en ordentlig bunke vestøv herfra

Håber der snart sker noget .

Anmeld

1. juni 2012

Guldimaven

MariaJ skriver:

Du fårogså  lige en ordentlig bunke vestøv herfra

Håber der snart sker noget .

Tusind tak, håber det virker! 

Anmeld

2. juni 2012

LR85

Nåå, stadig ingen tegn fra baby? 

Anmeld

2. juni 2012

LR85

Anmeld

2. juni 2012

Guldimaven

LR85 skriver:

Fik veer igår, de var der ca en halv time.. Og så valgte de så at gå igen.. Og siden har der ikke været noget..

Men har indstillet mig selv på, at jeg skal sættes igang og ikke kommer til at gå igang af mig selv.. Så kan jeg også nå min eksamen Onsdag.

Anmeld

2. juni 2012

LR85

Guldimaven skriver:

Fik veer igår, de var der ca en halv time.. Og så valgte de så at gå igen.. Og siden har der ikke været noget..

Men har indstillet mig selv på, at jeg skal sættes igang og ikke kommer til at gå igang af mig selv.. Så kan jeg også nå min eksamen Onsdag.

Ejj hvor strengt. Så du troede det var gået igang og var måske blevet spændt og glad? 

Øv, jeg ville blive skuffet

Anmeld

2. juni 2012

Guldimaven

LR85 skriver:

Ejj hvor strengt. Så du troede det var gået igang og var måske blevet spændt og glad? 

Øv, jeg ville blive skuffet

Lige præcis! Tænkte YES! Fordi de gjorde ret ondt, så jeg var næsten ikke i tvivl om at det var veer.. Og lige da jeg havde fortalt det til min mor og kæresten gik de væk.. øv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.