Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Piger, jeg har termin idag!
Og siden igår aftes, har jeg haft mens smerter men de er endnu ikke blevet til mere end det..
Så kom lige med ve-støv!!!
TAK!
Håber snart jeg kan vise min guldklump frem også!!
til jer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Guldimaven skriver: Piger, jeg har termin idag! Og siden igår aftes, har jeg haft mens smerter men de er endnu ikke blevet til mere end det.. Så kom lige med ve-støv!!! TAK! Håber snart jeg kan vise min guldklump frem også!! til jer!
Sender en masse vestøv.Der skal nok snart ske nogetSom jeg skrev i din anden tråd, så havde jeg selv mens smerter et døgn ca. inden vandet gikOg nogle timer inden fik jeg en underlig rumsterenJeg hepper søøde
Kruse90 skriver: Sender en masse vestøv.Der skal nok snart ske nogetSom jeg skrev i din anden tråd, så havde jeg selv mens smerter et døgn ca. inden vandet gikOg nogle timer inden fik jeg en underlig rumsterenJeg hepper søøde
Åhh, spændende! Jeg kan godt genkende det der med, at man har på fornemmelsen der er ved at ske noget, men tør slet ikke håbe!! Fordi man er bange for at blive skuffet!
Tak for din heppen! Håber det hjælper...
Joyce1986 skriver: Jeg hepper på dig og sender en masse vestøv afsted ..
Jeg hepper på dig og sender en masse vestøv afsted ..
Taaaak.
Held og lykke Du står overfor den mest fantastiske oplevelse - IIIIh husk at "nyde" det så meget du kan
Håber snart der sker noget
Monis skriver: Held og lykke Du står overfor den mest fantastiske oplevelse - IIIIh husk at "nyde" det så meget du kan Håber snart der sker noget
Tusind tak! Jeg skal prøve.. Du fødte også på Aalborg sygehus nord ikke?
Guldimaven skriver: Tusind tak! Jeg skal prøve.. Du fødte også på Aalborg sygehus nord ikke?
Jo det gjorde jeg. Og det var en virkelig god behandling, jeg fik. De var SÅ søde og kompetente!
Jeg synes, det var en SÅ fed oplevelse at føde der - jeg kan godt lidt misunde dig, at du har oplevelsen foran dig
Monis skriver: Jo det gjorde jeg. Og det var en virkelig god behandling, jeg fik. De var SÅ søde og kompetente! Jeg synes, det var en SÅ fed oplevelse at føde der - jeg kan godt lidt misunde dig, at du har oplevelsen foran dig
Hvor er det dejligt at hører! Jeg ser det absolut også kun som noget positivt at jeg skal føde der! Vi har været til rundvisning på fødegangen, og det virker også som et dejligt roligt sted..
Du kan tro jeg også glæder mig.. Har også kun hørt positivt omkring patienthotellet.
Guldimaven skriver: Hvor er det dejligt at hører! Jeg ser det absolut også kun som noget positivt at jeg skal føde der! Vi har været til rundvisning på fødegangen, og det virker også som et dejligt roligt sted.. Du kan tro jeg også glæder mig.. Har også kun hørt positivt omkring patienthotellet.
Ja patienthotellet var virkelig også godt. Fantastisk 24 timers hjælp, jordemødre og rigtig god mad. Vi har KUN ros til alt omkring vores fødsel i Aalborg.
Nå men held og lykke med det hele - nu kan det ikke vare længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128